Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:38:44 GMT

اطفا حریق در پاساژ نوروزخان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۰۸۳

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 13:14 ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مغازه در داخل یک پاساژ در بازار تهران پله نوروزخان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک پاساژ 4 طبقه بود که در طبقه دوم یعنی طبقه روی همکف یک مغازه ده متری قرار داشت که انبار فندک و کارگاه پرکردن گاز فندک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در این مغازه دو سیلندر گاز نیز وجود داشت، تصریح کرد: دود حاصل از آتش‌سوزی نیز برخی از بخش‌های پاساژ را فراگرفته بود، البته قبل از رسیدن آتش‌نشانان تعدادی از کسبه از ساختمان خارج شده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش تعداد دیگری از کسبه را خارج کردند. خوشبختانه با خروج به موقع سیلندرها از مغازه، آتش به سرعت خاموش شده و از گسترش آتش جلوگیری شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گرگان گفت: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، موسی الرضا صفری اظهار کرد: این حادثه در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

وی گفت: این آتش سوزی که شعله های آن از پنجره به بیرون زبانه می کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.علت حادثه در دست بررسی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان