Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از بندرعباس :خلیل حلاج اظهار کرد: بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ضرورت تهیه دستگاه پلاسما فریز برای کمک به درمان بخشی از بیماران مبتلا به کرونا در استان، جمعی از خیران اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس در حرکتی دسته‌جمعی، این دستگاه را خریداری کردند.

وی افزود: این دستگاه پلاسما فریز با قیمت ۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال هم‌اکنون به بندرعباس رسیده و بلافاصله تحویل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر هرمزگان همچنین اضافه کرد: ۲۰ نفر از همکاران صنف طلا و جواهر با اهدای مبالغ متعددی در خرید این دستگاه پلاسمافریز که کمک بسیار مهمی را به درمان بیماران کرونا خواهد داشت و مصارف متنوع دیگری نیز دارد، مشارکت خیرانه کردند.

حلاج با ابراز امیدواری در مهار بیماری کرونا در استان و کشورمان، گفت: همکاری مردم مهم‌ترین گام در کنترل این بیماری است و اراده جمعی ما در کنار لطف و مدد خداوند می‌تواند بر هر مشکلی غلبه کند.

48

کد خبر 1396233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان