Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@04:58:14 GMT

رکورد شاخص بورس شکست/صعود ۴۰ هزار واحدی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۲۴۰

رکورد شاخص بورس شکست/صعود ۴۰ هزار واحدی

معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۰ هزار و ۳۲۲ واحد صعود در رقم یک میلیون و ۶۸ واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۰ هزار و ۳۷۳ واحد رشد و رقم ۳۴۰ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۷ هزار و ۳۱ میلیارد ریال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، بانک ملت و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را گذاشتند و نمادهای پربیننده این بازار نیز بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، سرمایه‌ گذاری غدیر، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌ گذاری خوارزمی بودند.

فرود فرابورس به کانال ۱۲ هزار واحد

شاخص فرابورس نیز با ۳۶۳ واحد رشد وارد کانال ۱۲ هزار واحد شد و رقم ۱۲ هزار و ۶۰ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۴۹۵ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی تندگویان و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده فرابورس از سهامی ذوب‌آهن اصفهان، بانک دی، سیمان لار سبزوار، داروسازی تولید دارو، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی، صنایع ماشین‌های اداری ایران و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان تشکیل شده است.

جزییات معاملات بورس در یک نگاه

       

 

 

منبع:ایسنا،ایبنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شاخص بورس بورس بازار سرمایه معاملات بورس فرابورس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص