Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: از دولت درخواست دارم با توجه به اینکه ما تیم صنعتی نیستیم، مردمی اداره می‌شویم و تعدادی سرباز در این تیم حضور دارند به ما کمک شود.

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط  فجرسپاسی،‌ اظهار داشت: روزی یک جلسه تمرین می‌کنیم، در هفته چند روز صبح و بعد از ظهر به تمرینات‌مان ادامه می‌دهیم و شرایط خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم شرایط مساعد شود و جامعه به روال عادی بازگردد و  بازی‌ها برگزار شود.

وی افزود: همه چیز مجهول است، یک تعدادی از بازیکنان تیم‌های دیگر بعد از شروع تمرینات به کرونا مبتلا شده‌اند و از این موضوعات غافل هستیم. خیلی از این بازیکنان اعلام کردند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند و به کرونا مبتلا شده‌اند. از همه بدتر این است که این بیماری هیچ علامتی ندارد و مثل اجل معلق می‌ماند و برای همه وجود دارد. برگزاری مسابقات در این شرایط خیلی سخت است ولی باید با این موضوع کنار بیاییم و به زندگی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی در مورد برگزاری مسابقات فوتبال گفت:‌ مجبور هستیم بازی کنیم. ابتدا از فدراسیون فوتبال تکلیف می‌کنیم و بعد از مسئولان باشگاه‌. تصمیم گیرنده نیستم ولی به شخصه دوست دارم در شرایط صعود کرونا مسابقات برگزار نشود و اگر این بیماری ریشه‌کن شد بازی‌ها برگزار شود.

مهابادی در خصوص صحبت‌های مدیرعامل فجرسپاسی در خصوص لغو بازی‌های فوتبال به دلیل کرونا عنوان کرد: فلاح وقتی شرایط جامعه را می‌بیند می‌گوید لیگ را تعطیل کنند، وقتی روزانه سه هزار نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند و خیلی‌ها جانشان را از دست می‌دهند دلسوز مجموعه خودش و هموطنانش است. دوست ندارد نیروهای کارآمد و جوان این کشور مشکلی برایشان پیش بیاید حتی یک نفر هم داغدار این بیماری شود ارزش این فوتبال از بین می‌رود.

وی در خصوص تیم‌هایی که اصرار به برگزاری ادامه لیگ دارند، خاطرنشان کرد:‌ همه تیم‌ها هزینه کردند، بعضی بیشتر و بعضی کمتر. این طبیعی است که اصرار به برگزاری مسابقات داشته باشند، بودجه ما دو میلیارد است و آنها خیلی بیشتر. بحث هزینه‌ها یک طرف است ولی شرایط جامعه طرف دیگر. 8 بازی دیگر مانده و تیم ما در نیم فصل اول، دوم جدول بوده است و در چند بازی متوالی نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. شاید در این 8 بازی ما اوج بگیریم و خیلی‌ها هم در این بازی‌ها افت کنند. تا سوت بازی‌ها زده نشود کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید بنا را بر صداقت و سلامت جامعه بگذاریم. 

وی  افزود: من خبری دیدم که گفته‌اند اگر لیگ برگزار نشود نمی‌توانیم نماینده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. این موضوع واجب است که لیگ برگزار شود. قهرمان ایران که نمی‌تواند در بازی‌های محلی بازی کند باید در آسیا حضور داشته باشد. آسیا بدون تعیین قهرمان نماینده‌ای را قبول نمی‌کند.

مهابادی در خصوص مشکلات باشگاه فجرسپاسی،‌گفت: دولت به صنوف و مردم آسیب دیده از بیماری کرونا کمک کرده است. از دولت درخواست دارم  با توجه به این که ما تیم صنعتی نیستیم و مردمی اداره می‌شویم، همچنین تعدادی سرباز در این تیم حضور دارند به این تیم کمک شود. 5 ماه است باشگاه تعطیل است و از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستیم و هیچ کسی در این باشگاه ریالی دریافتی نداشته است.

وی تصریح کرد: فقط در رسانه‌ها می‌بینیم فلان باشگاه 80درصد دریافتی داشته و ما از آن ذوق‌زده می‌شویم. مدیریت باشگاه با تلاش‌هایی که انجام داده است 25 درصد به مربیان‌مان پرداختی داشته، همه تیم‌ها به جز چند تیم، دولتی هستند. وقتی به باشگاه‌های دیگر چندین میلیارد کمک می‌شود باید به فجر هم کمک کنند. در استان فارس باید نگاه ویژه به تیم فجر داشته باشند و به داد این تیم برسند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود

رضامراد صحرایی در ششمین حضور وزارت آموزش و پرورش در پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد:مهم است که رابطه بی واسطه با مردم داشته باشیم و در خدمت آنها باشیم و اگر توانایی انجام کارها را داشتیم، انجام دهیم. این روزها کشور مملو از شوق سپاس از معلم است، معلم به تعبیر رهبر انقلاب معمار آینده کشور است، معلم در مقام افسر سپاه پیشرفت کشور و کسی که از گوهر وجود بچه ها چنان ظرفیتی می سازد که آینده کشور را تضمین کنند.

وی با اشاره به گرامی داشت روز معلم در سالگرد شهادت استاد مطهری گفت: در تفحص های شهدا، از یک دانش آموز شهید، کتابی در دست کشف شد و آن کتاب به آستان قدس رضوی تقدیم شد. کانون تربیت در هر کشوری، آموزش و پرورش است، فردا هم مانند سال قبل در روز ۱۲ اردیبهشت توفیق حضور در محضر رهبر انقلاب با تعدادی از معلمان نمونه به نیابت از همه معلمان را خواهیم داشت روز معلم، روز عید معلمان است.

در ادامه بانویی از خراسان رضوی درباره آزمون جذب معلمان با استفاده از سهمیه بومی گفت: اتفاقی که در محاسبه نمرات آزمون افتاد با آنچه در دفترچه ثبت نام رخ داد کاملاً متفاوت بود.

صحرایی در پاسخ به این درخواست این بانوی متقاضی آزمون جذب معلمی گفت: این اتفاق عجیب است و هر آنچه در دفترچه آمده باید حتما اجرا شود این موضوع را حتما پیگیری می کنم چون دفترچه های ثبت نام بر مبنای قوانین بوده است اگر سال قبل برای همه دروس نمره بومی لحاظ شده امسال چرا برای اختصاصی ها فقط محاسبه شده است؟ این دفترچه‌ها میثاق ما در آموزش و پرورش با سازمان سنجش است.

ماجرای نامه صحرایی برای کاهش کسورات حقوق دانشجو معلمان

در ادامه دانشجو معلمی که تعهد خدمت در استان فارس دارد ولی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در تهران است درباره کسورات از حقوق دانشجو معلمان سوالاتی داشت، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ گفت: سال ۹۱ گفته شده بود که ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان برای خدمات رفاهی باشد این مبنا در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و این موضوعی است که ما هم طرفدار دانشجو معلمان هستیم و معتقدیم هر خدماتی به سایر دانشجوبان داده می شود باید به دانشگاه فرهنگیان هم داده شود اما سازمان برنامه می گوید دانشجویان فرهنگیان تعهد خدمت دارند و بورسیه هستند و به دانشجویان بورسیه خوابگاه تعلق نمی گیرد.

وی افزود: این مسئله مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان است که رئیس آن رئیس جمهور است و باید این رأی در هیئت امنای این دانشگاه تصویب شود کسی که نامه من را در فضای مجازی منتشر کرده، پیگرد قانونی دارد و موضوع را به پلیس فتا اطلاع می دهیم، نامه جدید داده‌ایم که کسورات از حقوق دانشجو معلمان به میزان دریافت خدمات باشد و این موضوع به زودی در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان تصویب خواهد شد؛ اما در حال حاضر چون به دانشجویان بورسیه، خدمات داده نمی شود، دانشگاه فرهنگیان مجبور است از حقوق دانشجویان بابت خوابگاه و تغذیه کسر کند.

در ادامه پاسخگویی برخط وزیر آموزش و پرورش، معلمی از یکی از مدارس روستایی صعب العبور خواهان برقراری فوق العاده ویژه بود که وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: امسال ۸ معلم نمونه کشوری معلمان روستایی بودند. معلمان شاغل در روستاها زحمات زیادی می کشند، ما به جد دنبال احیای حق ایاب و ذهاب معلمان روستایی هستیم اما در خصوص فوق العاده ویژه باید گفت در حال حاضر هم این بند در فیش حقوقی هست اما ۱۰۰ درصد نیست و براساس قانون ۱۰۰ درصد فوق العاده ویژه به ۲۰ درصد کارکنان دولت تعلق می‌گیرد.

صحرایی با اشاره به اینکه سایر دستگاه‌ها نیز به دنبال اعمال رتبه بندی هستند، تاکید کرد: چون ۵۵ تا ۹۰ درصد با رتبه بندی به حقوق معلمان افزوده شد الان برخی کارکنانی که رتبه بندی ندارند مانند کارکنان بخش آی تی یا حقوقی که رتبه بندی ندارند، فوق العاده ویژه می‌گیرند اما حاضرند فوق العاده ویژه را بدهند ولی ذیل رتبه بندی بیایند.

وی افزود: با اصلاح حق التدریس کاری می کنیم که حقوق آنها بیشتر شود الان حق التدریسی ها یک صدم کارکنان رسمی ما حقوق می گیرند، من هم خودم از روز اولی که معلم شدم در سال ۷۴، وارد روستا شدم؛ در آن زمان سعی می کردیم با دو شیفت کار کردن یا با ۱۲ ساعت اضافه کاری، مشکل معیشتی را حل کنم، همه اهتمام ما این است که به گونه ای که می توانیم به معلمان خدمت کنیم.

خط و نشان صحرایی برای رییس سازمان نوسازی

در ادامه مدیر یک مدرسه شبانه روزی دخترانه از استان گیلان نسبت به مشکلات بودجه‌ای مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم ملاحظاتی داشت که وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به مشکلات ساختمانی این مدرسه، موضوع را بلافاصله به رییس سازمان نوسازی مدارس منتقل و وی را مامور کرد در اسرع وقت تا کمتر از ۱۰ روز کاری آینده این موضوع پیگیری شود، وی همچنین دستور داد تا ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه به دانش آموزان محروم این مدرسه شبانه روزی جهت تغذیه آنها واریز شود؛ و گفت: این هدیه، ماحصل دغدغه مندی شما به عنوان مدیر مدرسه بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد