Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی درباره کمک های مجمع خیرین سلامت گیلان در حوزه بهداشت و درمان به بیمارستان ها اظهار داشت: اهدا ۳۰ دستگاه کمک تنفسی، ۱۲ هزار ماسک، پنج هزار لباس یکسره گان، ۱۰ دستگاه الکتروکاردیوگرافی، ۱۰ عدد پمپ سرم، ۱۸ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۰ عدد ویلچر، یک دستگاه سی آرم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، ۱۲ دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ونتیلاتور از جمله کمک های مجموع خیرین سلامت در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مردم خواست تا در ادامه کمک ها در رزمایش انفاق و کمک مومنانه شرکت کنند تا هیچ بیماری دغدغه درمان نداشته و هیچ سفره ای خالی نباشد.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این رزمایش می توانند از طریق مجمع خیرین سلامت استان گیلان اقدام کنند، خاطر نشان کرد: شماره حساب بانک رفاه شامل ۶۹۸۷۰۱۸۴۷، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰ و شماره شبا IR۱۴۰۱۳۰- ۱۰۰۰-- ۰۰۰۰- ۰۶۹۸- ۷۰۱۸- ۴۷ به نام مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها رشت گیلان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان بهداشت و سلامت رشت گیلان بهداشت و سلامت خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد