Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدایی طبق گزارش های پژوهشی و تحقیقاتیِ انجام شده صحبت از درگیر بودن با این ویروس برای یک سال و دو سال است؛ گفت: دیگر تعطیل کردن ادارات و بستن ورودی ها و... نه عملی است و نه مؤثر است؛ بلکه کنترل پروتکل های بهداشتی و قوی کردن نظارت ها مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجوادفدایی، شنبه(17 خرداد) در ستاداستانی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به مثبت شدن تست 124 نفر از مجموع ۳۷۶ نمونه انجام شده در آزمایشگاه های استان در روز گذشته؛ گفت: باید برنامه های جدیدی تنظیم، اجرا و دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

استاندار کرمان گفت: از این به بعد محدودیت نمی توانیم قائل شویم بلکه باید نظارت سختگیرانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی را اجرا کنیم زیرا طبق گزارش های پژوهشی و تحقیقاتیِ انجام شده صحبت از درگیر بودن با این ویروس برای یک سال و دو سال است.

 

 

وی ادامه داد: دیگر تعطیل کردن ادارات و بستن ورودی ها و... نه عملی است و نه مؤثر است؛ فقط کنترل پروتکل های بهداشتی و قوی کردن نظارت ها مهم است.

 


فدایی افزود: باید در کارگروهی متشکل از دادستانی، علوم پزشکی، اصناف و مدیریت منابع انسانی استانداری؛ تخلف تعریف شود و چنانچه اداره و یا کارمندی تخلف کرد  با او برخورد شود لذا باید ضوابط را اجرا کرد نه کارها را مختل کرد‌.

 

 

وی با اشاره به اینکه گزارش های متعددی حاکی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک های استان است؛ تأکید کرد: باید بانک متخلف را بست پس راه حل اصلی کنترل ضوابط و برخورد با متخلفین است.

 

 

استاندار کرمان با متذکر شدن این نکته که ستاد ملی مخالف کنترل ورودی ها است؛ اظهار داشت: در جلسه قبل مصوب کردیم سه ورودی به جنوب استان از سمت استان های دیگر کنترل شود اما ستاد ملی مخالف است  و فقط ایام عید توانستیم  این کار را بکنیم.

 

 

وی پس از استماع گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: برای بستن ورودی های جنوب استان از سمت سیستان و هرمزگان به مدت دو هفته و استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه و ارتش و در صورت لزوم استفاده از دیگر استان ها در این زمینه اقدام شود.

 

 

فدایی همچنین به مدیران هفت شهرستان جنوبی استان اجازه داد تا ادارات برای مدت دو هفته با یک سوم  نیرو و عدم ارائه خدمات غیر ضروری،  ارائه خدمات به صورت مجازی، دورکاری و... فعالیت کنند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید امتحانات خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کند؛ تصمیم گیری درباره اردوگاه افاغنه در رفسنجان را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام و بیان کرد: تصمیم گیری درباره زمان بازگشایی حسینیه ثارالله و بیت الزهراسپهبدشهدی حاج قاسم سلیمانی و تردد میان مناطق سردسیر و گرمسیر استان به جلسه بعدی موکول شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس برخورد با متخلفین استاندار کرمان پروتکل های بهداشتی ورودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره‌ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت: امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

دور تازه درگیری بین پلیس و دانشجویان بر سر جنگ غزه روز پنجشبه در دانشگاه های آمریکا در گرفت و ابهاماتی را درباره شیوه برخورد با دانشجویان با توسل به قوه قهریه به منظور سرکوب دانشجویان برانگیخت.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا از زمان بازداشت های گسترده در دانشگاه کلمبیا در هفته گذشته شدت گرفته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو