Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز شنبه ۱۷ خردادماه در آئین آغاز عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش، این اقدام بزرگ را مرهون عنایت و نگاه ژرف و بلند رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این رویه و طرز تفکر، می‌تواند ما را در ادامه مسیر یاری کند.

وی ایجاد روحیه تعاملی بین شورای شهر، شهرداری تهران و شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران را نکته قابل‌توجه در این پروژه دانست و افزود: این نگاه باعث شد تا پس از یک وقفه ۱۰ ساله، انتقال پادگان ۰۶ در مسیر تعیین‌تکلیف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با بیان اینکه اگر نگاه‌های گذشته و سختی بر مذاکرات حاکم بود، ما قطعاً نمی‌توانستیم به جمع‌بندی برسیم، عنوان کرد: به موجب قانون، ارتش باید سهمی از این انتقال داشته باشد و بخشی نیز در اختیار شهرداری قرار گرفته است که می‌تواند خدمات بزرگی را به شهر و شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: در سرمایه‌گذاری این پروژه نیز، بحث ۳۰ به ۷۰ اتفاق افتاده و ساخت‌وساز در بخشی که ارتش مالک آن است با حداقل سطح اشغال انجام خواهد شد که این اتفاق می‌تواند، ضمن ایجاد مجرایی تنفسی در کنار بوستان، یک محیط مسکونی و خدماتی را نیز در مجاورت آن ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این انتقال را به‌عنوان الگویی موفق در سایر شهرهای کشور برای خروج پادگان‌ها از شهرها اجرا خواهیم کرد تا بدین‌ وسیله، فضاهای عمومی را به‌گونه‌ای توسعه دهیم تا با کیفیت مؤثر و ماندگار به بهبود کیفیت زندگی شهری بیانجامد.

وی با تاکید بر نقش کمیته‌های ماده پنج در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: حاکم‌شدن نگاه برد-برد بر اساس نیاز جامعه، کمک کرد تا بتوانیم این مدل توافق را در شورای‌عالی شهرسازی برای اولین‌بار به تصویب برسانیم. انتقال پادگان ۰۶ در این دوره به شورای‌عالی شهرسازی و معماری آمد که سرانجام ما را به این توافق نائل کرد.

اسلامی ابراز امیدواری کرد، ارتش بتواند، ساخت و ساز را در بخش مربوط به خود در قالب یک پروِژه منسجم و زمان‌بندی شده به اجرا درآورد.

کد خبر 4942742 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی شهرسازی و معماری محمد اسلامی پادگان 06 ویروس کرونا آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت بورس بازار سرمایه نفت خام آتش سوزی جنگل ها حسین مدرس خیابانی شورای عالی شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند