Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:26:13 GMT

وحدت مدیران و نمایندگان توسعه استان را سرعت می‌بخشد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۵۷۵

وحدت مدیران و نمایندگان توسعه استان را سرعت می‌بخشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس جزو وظایف همه ماست و قطعا با همکاری و ارائه مطالبات مردم توسط نمایندگان پیشرفت و آبادانی در استان تسریع پیدا خواهد کرد اما همکاری به معنای گوش به فرمان بودن نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تمامی مدیران ارشد استانی موظف هستند هر دوشنبه دیدارهای مردمی داشته باشند و لذا دقت کنند در این روز جلسه و یا برنامه‌ریزی دیگری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیران توجه داشته باشند ورود آن‌ها به شهرستان‌های سطح استان حتما با هماهنگی فرماندار هر شهرستان باشد و تلاش کنند هفته‌ای یک‌بار برنامه بازدید میدانی از شهرستان‌های سطح استان داشته باشند.

وی تاکید کرد: مهلت جذب اعتبارات عمرانی تمدید شده است و مدیران توجه کنند در صورت عدم جذب به موقع اعتبارات در جلسه‌های بعدی بازخواست خواهند شد و این ضعف در خصوص عدم جذب اعتبار در کارنامه آن‌ها ثبت می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: معطلی در روند پیگیری مکاتبات سرمایه‌گذاران استان که موجب نارضایتی آن‌ها از دستگاه‌ها می‌شود ضعف مدیر آن دستگاه تلقی خواهد شد و انتظار می‌رود در جهت رشد و توسعه استان روند پیگیری مکاتبات سرمایه‌گذاران تسریع یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم وحدت و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌ها گفت: همکاری و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس جزو وظایف همه ماست و قطعا با همکاری و ارائه مطالبات مردم توسط نمایندگان پیشرفت و آبادانی در استان تسریع پیدا خواهد کرد اما همکاری به معنای گوش به فرمان بودن نیست و این حفظ وحدت باید در چارچوب قانونی و منطقی صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری شورای اداری دیدار مردمی نمایندگان مجلس جذب اعتبارات چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری