Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:57:25 GMT

ثبت رکوردی جدید برای ضرر‌های مالی باشگاه رم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۵۷۸

ثبت رکوردی جدید برای ضرر‌های مالی باشگاه رم

باشگاه رم در فصل جاری، از نظر مالی متحمل ضرری شده که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رم اعلام کرد که در 9 ماه نخست فصل جاری متحمل 126.4 میلیون یورو ضرر مالی شده است.

این رقم تقریباً 100 میلیون یورو بیش از ضرری است که این باشگاه سال گذشته در همین مقطع از فصل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش مالی منتشر شده توسط باشگاه، ضرر مالی وارد شده گرگ‌‌های پایتخت ایتالیا که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است، در درجه اول از ناکامی این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن تعلیق مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا نشأت می‌گیرد.

تعلیق مسابقات سری A از اواسط ماه مارس سال گذشته، رم را از درآمدهای حاصل از بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی محروم کرد و علاوه بر آن مانع انتقال بازیکن آرژانتینی این تیم خاویر پاستوره به چین شد.

رم قرارداد قرضی اسمالینگ را تمدید می‌کند

 

باشگاه رم بعد از به بن‌بست خوردن مذاکرات برای انتقال مالکیتش به دان فردکین، همچنان تحت مالکیت جیمز پالوتا قرار دارد و این در حالیست که این باشگاه 278.5 میلیون یورو بدهی دارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A رم فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A رم فوتبال سری A رم فوتبال باشگاه رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس

تیاگو سانتوس بیش از 10 میلیون یورو قیمت دارد

طرفداری | میلان ممکن است برای جذب تیاگو سانتوس، مدافع راست پرتغالی لیل وارد عمل شود چراکه فلورنتزی و کالابریا فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند. 

به گزارش دنیله لونگو و گاتزتا دلو اسپورت، میلان به جذب تیاگو سانتوس می اندیشد. این مدافع متولد 2002 که با 6.5 میلیون یورو به لیل آمد، در این فصل چندین بار توسط روسونری زیرنظر گرفته شده و قیمتش در حال حاضر بیش از 10 میلیون یورو است. با توجه به تحت قرارداد بودن الساندرو فلورنتزی و داویده کالابریا تا سال 2025، میلان پیگیر وضعیت این مدافع راست پرتغالی خواهد بود. لونگو می گوید احتمال اقدام یوونتوس برای این سانتوس نیز وجود دارد (در صورت جدایی تیموتی وه آ).

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود