Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام روح‌الله فروغی فر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه مردم شهرستان باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.

وی یگانه مرجع تصمیم‌گیری در مورد کرونا را ستاد مدیریت کرونا در استان بوشهر و شهرستان جم دانست و بیان کرد: تصمیم‌های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا لازم‌الاجراست و همه مردم و مسئولان باید از این مصوبات پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروغی فر ادامه داد: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم تجمعی مانند عزا، عروسی، همایش‌ها حسب مصوبه ستاد استانی کرونا ممنوع است و با متخلفان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.
وی بیان کرد: همه کسبه و صنوف شهرستان مکلف به رعایت الزامات بهداشتی ابلاغی در محل کسب هستند و در صورت تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.
فروغی افزود: رسانه‌ها نیز باید از گمانه‌زنی و انتشار اخبار، تصاویر و اسامی بیماران کرونایی بدون هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت بجد خودداری کنند.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جم گفت: در روزهای گذشته برخی خبرهای کذب در مورد آمار کرونا و بیماران کرونایی منتشر شد که در صورت تکرار با رسانه‌های خاطی حسب قانون برخورد می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت بوشهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی