Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: شهر بروجرد در افق ۱۴۲۰ نیازمند ۵۰ میلیون‌متر مکعب آب است.

داریوش حسن‌نژاد در جریان بازدید از سد آبسرده بروجرد که امروز ۱۷ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: شهر بروجرد در افق ۱۴۲۰ نیازمند ۵۰ میلیون‌متر مکعب آب بوده که از ۴ منبع باید تامین شود که سد آبسرده یکی از این منابع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: حجم مخزن این سد ۶۱ میلیون مترمکعب است که با ارتفاع ۸۴ متری به‌عنوان بلندترین سد استان محسوب می‌شود.

 سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح را بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: با اعتبارات تخصیص یافته در سال‌های اخیر، پیشرفت فیزیکی کمی در سد آبسرده شاهد بوده‌ایم.

گفتنی است، طرح سد مخزنی آبسرده در جنوب شهر بروجرد از اسفند ۸۸ آغاز شده که در سال ۹۶ به دلیل تنگناهای مالی و اعتباری متوقف شد و با برگزاری مناقصه عمومی در سال ۹۶ به شرکت جهادنصر حمزه واگذار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد آبسرده آب منطقه ای لرستان شهر بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد