Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:40:47 GMT

تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۱۴۲

تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درباره تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک بانک‌های عامل گفت : مجموعاً ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان تخصیص یافته و ۴۷۸۶ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۳۶ نفر پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از انعقاد ۳۴۵۲ قرارداد خبر داد و افزود: به ۳۳۵۷ قرارداد تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه مصوب و ابلاغی ۱۰۰ درصد بوده و اشتغال طرح‌های مذکور به ۵۹۶۹ نفر رسیده است.

عزیزی گفت: در این میان سهمیه مصوب و تخصیص یافته از سوی صندوق کارآفرینی امید ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است که یک هزار و ۴۲ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۴۱ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین ۶۹۴ طرح انعقاد قرارداد و پرداخت شده و درصد تسهیلات پرداختی به سهمیه مصوب و تخصیص یافته توسط صندوق کارآفرینی امید در استان کرمانشاه ۱۰۶ درصد است همچنین میزان اشتغال ایجاد شده توسط این بانک به یک هزار و ۷۰۰ نفر می‌رسد.

او گفت: سهمیه مصوب و تخصیص یافته بانک توسعه تعاون ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۴۱۱ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۲۵ نفر توسط بانک توسعه تعاون پیش پذیرش شده است.

عزیزی افزود: یک هزار و ۱۲۹ قرارداد منعقد شده که به یک هزار و ۱۲۶ مورد تسهیلات پرداخت شده و در نهایت درصد پرداختی به نسبت سهمیه مصوب و ابلاغ شده توسط این بانک ۱۰۴ بوده است همچنین یک هزار و ۵۳۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول ادامه داد: توسط پست بانک ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اختصاص داده شده که در این میان ۹۰۶ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۹ نفر پیش پذیرش شده است.

او از انعقاد ۵۸۰ قرارداد خبر داد که ۵۷۵ مورد آن منجر به پرداخت شده و گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده نسبت به سهمیه اختصاص داده شده توسط پست بانک ۱۰۰ درصد بوده و در مجموع برای یک هزار و ۱۵۳ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: همچنین از سوی بانک کشاورزی ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده که یک هزار و ۴۲۷ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۱۱۳ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول افزود: یک هزار و ۴۹ طرح انعقاد قرارداد شده که ۹۶۲ طرح منجر به پرداخت شده و در مجموع درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته بانک کشاورزی به ۹۴ می‌رسد همچنین یک هزار و ۵۸۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

عزیزی ادامه داد: بیشترین تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به شهرستان صحنه با ۲۲۶ درصد میزان تسهیلات پرداخت شده به نسبت سهمیه اختصاص یافته، تعلق دارد همچنین این نسبت در شهرستان هرسین ۱۶۴، در کنگاور ۱۴۰، در روانسر ۱۱۵، در گیلانغرب ۱۰۱، در قصرشیرین صد بوده است.

او گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته در شهرستان‌های کرمانشاه و دالاهو ۹۵، در اسلام‌آباد ۹۲، در پاوه ۹۰، در سنقر ۷۹، در جوانرود ۶۶، در ثلاث باباجانی ۶۴ و در سرپل ذهاب ۴۵ درصد بوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاون روستایی رفاه اجتماعی رفاه و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری درصد تسهیلات پرداخت شده طرح با پیش بینی اشتغال تسهیلات پرداخت شده پیش پذیرش شده سهمیه اختصاص مدیرکل تعاون میلیون تومان پرداخت شده سهمیه مصوب تخصیص یافته ایجاد شده یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان