Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی گفت: با همکاری مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار تعداد ۳ هزار بسته کمک معیشتی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا در شهرستان دشتی توزیع شد.

«احمد لطفی» روز شنبه (17 خرداد) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در بوشهر، اظهار داشت: در راستای حمایت از ممدجویان کمیته امداد و افراد آسیب دیده در جهت شیوع بیماری با همکاری خیرین و مردم نوع دوست شهرستان دشتی تعداد 3 هزار بسته کمک معیشتی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: با مشارکت خیران  و دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر در همین مدت نیز ۲۰ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های مددجو و اقشار آسیب پذیر شهرستان دشتی توزیع گردید.

 

وی با اشاره به اینکه کار کمک رسانی و توزیع بسته های معیشتی با مشارکت خیران و شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان دشتی ادامه دارد خواستار شد: از مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار و همچنین نهاد های حمایت شهرستان دشتی در خواست می شود که در خصوص حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمیته امداد را یاری نمایند و هرشخص و نهاد در حد توان خود در این مسیر گام بردارد.

 

لطفی اظهار داشت: مردم با فرهنگ و متدین استان بوشهر در تمامی برهه های حساس هرگاه که احساس کنند نیاز به حضور و نقش آفرینی آن ها می باشد به صورت خود جوش به میدان می آیند و حماسه می آفرینند.

 

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک های مومنانه اقدام خداپسندانه ای می باشد که با حفظ کرامت انسانی از خانواده هایی که در راستای شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند و در مشاغل خود متضرر گردیده اند از آن ها حمایت به عمل می آید .

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در پایان این گفتگو ضمن قدردانی از همکاری مسئولان، خیران، دفتر مقام معظم رهبری و آستان قدس رضوی در تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم خانواده‌های مددجویان دشتی خواستار شد: با توجه شرایط به  وجود آمده در سطح جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا و ضرورت حمایت از خانواده های مددجو و آسیب پذیر از خیرین و نهاد های حمایت در خواست می شود که کمیته امداد را در این مسیر همراهی کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان دشتی حمایت از نیازمندان و محرومان مددجویان استان بوشهر خبرگزاری شبستان شهرستان دشتی شیوع بیماری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام