Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:49:08 GMT

تخت های آی سی یو بیمارستان های بندرعباس پر شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۵۸۱

تخت های آی سی یو بیمارستان های بندرعباس پر شده است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: نگرانی ما از جایی است که تخت های آی سی یو بیمارستان ها کامل پر شود و در بندرعباس این اتفاق افتاده است.

فریدون همتی عصر امروز(۱۷ خردادماه) در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس با رییس جمهور، افزود:  پاساژ ها باید از ورود افراد بدون ماسک به داخل مجموعه جلوگیری کنند، باید بر فاصله گذاری اجتماعی در پاساژها و مراکز خرید نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم از تردد با وسایل نقلیه عمومی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده یا افراد بدون ماسک در آن حضور دارند اجتناب کنند.

همتی با اشاره به اینکه خانم های شاغل باردار، به مدت یک هفته با اجازه مدیران دستگاه از آمدن به ادارات خودداری کنند، اضافه کرد: مدیران دستگاه ها به  افراد دارای بیماری زمینه ای یا  مسن اجازه دهند به مدت یک هفته در ادارات حاضر نشوند.

وی با بیان اینکه از تردد افراد بدون ماسک به ادارات و اماکن عمومی باید جلوگیری شود، اظهار کرد: نگرانی ما از جایی است که تخت های آی سی یو بیمارستان ها کامل پر شود و در بندرعباس این اتفاق افتاده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه رفت آمد به روستاها باید محدود شود، اضافه کرد: ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستان های بندرعباس به دو برابر افزایش خواهد یافت و در آینده نزدیک نیز ۲۶ میلیارد تومان تجهیزات از جمله ۶۰ تخت آی سی یو جدید به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستانهای استان مشکل کمبود تخت آی سی یو وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود وضعیت وخیم تر خواهد شد.

همتی با بیان اینکه راه علاج شرایط فعلی استان به ویژه بندرعباس تعطیلی نیست بلکه راه علاج تکیه بر رعایت دستورالعمل هاست، عنوان کرد: افراد از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و خود مراقبتی را با دقت انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است