Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران -به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیدموسی خادمی از اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امروز خبر داد و گفت: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جدیدترین مصوبات خود برگزاری نماز جمعه همه شهرستان‌های سفید و زرد کشور را از اول تیرماه، با رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    بازگشایی مهد کودک‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هفته آینده آغازمی شود
وی افزود: به تبعیت از تصمیمات ستاد ملی، نماز جمعه شهرستان‌های استان در صورتی که شرایط بیماری بر همین منوال و تحت کنترل باشد، طبق تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اگر تا آن زمان تغییری در وضعیت بیماری مشاهده شود مطابق با شرایط تصمیم جدید اتخاذ خواهد شد.
به نوشته فارس وی در ادامه افزود: بازگشایی مهد کودک‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که مقرر شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هفته آینده آغاز به کار کنند.
خادمی در پایان بیان کرد: برگزاری تورهای گردشگری از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ستاد ملی بود که مقرر شد با توجه به حساسیت موضوع طی جلسات آتی ضمن کارشناسی بیشتر تصمیم جدید در این خصوص اتخاذ شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لرستان مدسه کرونا نماز تیر ماه بهداشت صدای ایران ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است