Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تاسمه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان جنگ تحمیلی مردمان دیار ملکشاهی با اعلام بسیج عمومی و فرمان رهبری با تشکیل گروه های محلی بیش از پنج هزار رزمنده داوطلب را به جبهه حق علیه باطل گسیل داشتند.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان این دیار در کنار سایر بسیحیان و نیروهای مسلح اظهار داشت: این رزمنده ها با تسلط و اشرافیت بر منطقه و روحیه ایثار و شجاعت دشمن بعثی را مجبور به عقب نشینی و شکست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: رژیم بعثی که از رویارویی با رزمندگان در جبهه ها شکست خورده بود ناجوانمردانه شهرها و روستاهای مرزی را آماج حملات هوایی قرار داد و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشید.

تاسمه با بیان اینکه در ۱۷ خرداد سال ۶۴ در اثر بمباران هوایی رژیم بعث بیش از ۷۲ نفر در ملکشاهی بی رحمانه به خاک و خون کشیده شدند، گفت: این حملات ددمنشانه حقانیت ملت ایران اسلامی و استبداد و کفر جبهه مقابل را به خوبی جلوه گر است.

۱۷ خرداد سال ۱۳۶۴ در اثر بمباران هوایی شهر ارکواز و روستاهای اطراف ۷۲ نفر که بیشتر بچه ها و زنان را شامل می شدند به درجه رفیع شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

شهرستان ملکشاهی در دوران دفاع مقدس ۲۸۷ شهید والا مقام و بیش از یک هزار جانباز تقدیم کرده است.

برچسب‌ها ارکواز ملکشاهی ایلام جنگ تحمیلی ملکشاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارکواز ملکشاهی ایلام جنگ تحمیلی ملکشاهی ارکواز ملکشاهی ایلام جنگ تحمیلی ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد