Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنده ۱۹ تورنمنت گرنداسلم نظراتش را درباره احتمال از سرگیری رقابت‌های تنیس بدون حضور تماشاگران بیان کرد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رویترز، رافائل نادال که مدتی قبل 34 ساله شده است درباره شروع دوباره تورنمنت‌های جهانی تنیس بدون حضور تماشاگران به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: مبارزه پیش‌روی چشمان تماشاگران زیاد، اشک‌ها و هیجان‌شان باعث برانگیخته شده احساس‌های غیرقابل مقایسه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقب‌نشینی از این امتیازها و بازی در تورنمنت‌ها بدون حضور تماشاگران سخت و عجیب است.

این تنیسور اسپانیایی افزود: نمی‌خواهم که چنین اتفاقی رخ دهد اما به نظر می‌رسد باید در چنین شرایطی بازی کنم. اگر شرایط، امکان برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران را ندهد، من هم مثل بقیه سازگار خواهم شد. امیدوارم به زودی همه چیز به نتیجه برسد و تماشاگران به سکوها بازگردند. تنیس مثل هر ورزش دیگری بدون تماشاگر چیزهای زیادی را از دست می‌دهد.

رافائل نادال درباره منفعت توقف رقابت‌های تنیس برای ورزشکارانی با سن زیادتر مثل او گفت: هر چه توقف رقابت‌ها بیشتر باشد رسیدن به شرایط ایده‌آل جسمانی برای بازیکنانی با سن زیادتر مشکل خواهد بود. بازیکنان جوان‌تر از این نظر در مزیت هستند اما فکر نمی‌کنم توقف رقابت‌ها برای بازیکنانی مثل من یک نکته مثبت باشد. البته من تجربه بازگشت به رقابت‌ها پس از توقف طولانی به خاطر جراحی داشتم. بنابراین می‌دانم چگونه باید به بازی بازگردم. نمی‌دانم آیا این توقف کنونی رقابت‌ها باعث طولانی‌شدن دوران حرفه‌ای من می‌شود یا خیر، اما می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم. آماده رقابت در بالاترین سطح حتی بدون تمرین زیاد هستم.

نادال: آمریکا چهره زشتی از خودش به جای گذاشته است

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس رافائل نادال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس رافائل نادال تنیس رافائل نادال حضور تماشاگران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم