Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشروی نیروهای دولت الوفاق لیبی به سمت مرکز شهر سرت همچنان ادامه دارد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، دولت الوفاق لیبی به ریاست فایز السراج اعلام کرد که نیروهای وابسته به این دولت از 3 محور به سمت مرکز شهر سرت پیشروی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش نیروهای دولت الوفاق لیبی موفق شدند در محورهای "جارف" ، "الساحلی"، و "السبعه" به مرکز شهر سرت پیشروی کردند و این در حالی است که نیروهای ارتش لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از مناطق مذکور پیشروی کردند.

نیروهای دولت الوفاق لیبی که از حمایت های ترکیه برخوردار هستند امروز از سیطره خود بر شهرک الوشکه و ادامه پیشروی خود به سمت شهر سرت خبر داند.

«محمد قنونو» سخنگوی دولت الوفاق امروز شنبه گفت که نیروهای ما شهرک الوشکه را به کنترل خود در آورده و با عبور از منطقه "بویرات الحسون" با قدرت به سمت مواضع نیروهای خلیفه حفتر در شهر سرت پیشروی کردند.

نیروهای دولت الوفاق در روزهای اخیر موفق شدند که منطقه طرابلس بزرگ شامل پایتخت و حومه آن  را از اشغال نیروهای خلیفه حفتر آزاد کنند.

نیروهای دولت الوفاق همچنین روز گذشته موفق شدند شهر ترهونه واقع در 90 کیلومتری  جنوب شرق طرابلس را از اشغال نیروهای حفتر آزاد کنند.  شهر راهبردی ترهونه آخرین دژ نظامی حفتر در منطقه غرب لیبی به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,88/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی اخبار لیبی نیروهای دولت الوفاق دولت الوفاق لیبی پیشروی کردند مرکز شهر سرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.چند روزی است دانشجویان بسیاری از کشورها در حمایت از مرد مظلوم غزه همصدا شده ا ند .

اگرچه این جوانان پرورش یافته فرهنگ غربی هستند اما در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان می دهند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی مغربی‌ها + فیلم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم