Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شانا _ گروه عکس: صدوهفتاد و نهمین نشست وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) عصر شنبه (17 خردادماه) با سخنرانی محمد عرقاب، رئیس دوره ای این سازمان از طریق ویدئو کنفرانس آغاز به‌کار کرد.
کارشناسان مدیریت امور اوپک و روابط با مجامع انرژی امیرحسین زمانی‌نیا، نماینده ایران در هیئت عامل اوپک صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار بیژن زنگنه، وزیر نفت و امیرحسین زمانی‌نیا، نماینده ایران در هیئت عامل اوپک صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار بیژن زنگنه، وزیر نفت در صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار صد و هفتاد و نهمین نشست عادی اوپک از طریق وبینار
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه