Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:42:33 GMT

کشف ۱۳ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده در سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۶۷۹

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در این خصوص گفت : مأموران بخش مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی سبزوار در پی اطلاع از خبری مبنی بر نگهداری و احتکار چند دستگاه خودرو در یکی از روستاهای سبزوار پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: مأموران بخش مبارزه با جرائم  اقتصادی پلیس آگاهی سبزوار  با هماهنگی قضایی از محل مورد نظر بازدید و در پی آن 13 دستگاه خودرو سواری تولید داخل صفر کیلومتر که در این محل احتکار شده بود را کشف و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله احتکاری را 13 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: فرد متخلف شناسایی  و به مرجع قضایی معرفی خواهد شد. 

سرهنگ بیات مختاری در خاتمه از عموم شهروندان سبزواری خواست تا در صورت هرگونه اطلاع از محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر و فاقد پلاک  مراتب را به از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند . 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی خودرو شماره تلفن فرمانده انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی، اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن چهار تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسداللهی، عنوان کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث واردشدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6094396

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی