Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:54:59 GMT

شاه‌علی‌دوست: بیشتر از همه ضرر کردیم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۷۹۴

شاه‌علی‌دوست: بیشتر از همه ضرر کردیم

هافبک سایپا امیدوار است با شروع بازی‌ها اشتباهات داوری کمتری علیه این تیم اتفاق بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست درباره تمرینات سایپا و روند آماده‌سازی این تیم اظهار کرد: چند وقت از شرایط بازی‌ها دور بودیم و خیلی مشتاق هستیم که زودتر به شرایط مسابقه برگردیم و بتوانیم بازی‌ها را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: تیم ما انگیزه زیادی دارد و امیدوار هستیم نتایج اخیرمان را جبران کنیم و به رده‌های بالاتر در جدول برسیم. امید زیادی برای کسب نتایج بهتر داریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت سایپا به کار گرفتیم.

کاپیتان سایپا درباره دیدار تدارکاتی این تیم برابر پرسپولیس ابراز کرد: صرفا با تمرین کردن نمی‌توانستیم به شرایط مطلوبی برسیم و انجام دیدارهای تدارکاتی لازمه‌ی شروع مسابقات لیگ برتر است. خدا را شکر مجوز بازی‌های دوستانه صادر شد و امیدوار هستیم به روزهای خوب خود برگردیم.

 

شاه‌علی‌دوست یادآور شد: تا اینجای کار بدشانسی گریبانگیر ما شده و اشتباهات داوری زیادی هم علیه ما بود. با وجود اینکه نفرات جوانی هم داریم، اما فکر می‌کنم اولین تیمی هستیم که از اشتباهات داوری ضرر کردیم. امیدوار هستم دیگر این اتفاقات نیفتد و بتوانیم نتایج مطلوبی بگیریم.

سایپا روزبه شاه علی دوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا روزبه شاه علی دوست شاه علی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم

«محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در شبکه احتماعی ایکس نوشت: «با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت».

به گزارش تسنیم، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند.

توئیت این مقام ارشد یمنی پس از آن است که نیرو‌های مسلح یمن شامگاه سه شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن کشتی «CYCLADES» با پهپاد را در روز دوشنبه که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ بود را منتشر کرد.

نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرده بود هدف قرار دادن این کشتی پس از نادیده گرفتن تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

هواپیما‌های جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

در این راستا وبگاه Tradewindsnews، متخصص در حوزه اخبار اقتصادی و تجارت نوشت: هدف قرار دادن کشتی MSC Orion در اقیانوس هند توانایی یمنی‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها از فاصله دور را نشان می‌دهد؛ حمله به کشتی MSC Orion در اقیانوس هند این سوال را ایجاد کرد که چگونه یمنی‌ها توانستند در صد‌ها کیلومتری سواحل یمن حمله‌ای را به یک هدف متحرک انجام دهند».

دیگر خبرها

  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند