Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سازمان الحشد الشعبی شایعات برخی رسانه‌ها درباره تغییر رئیس این سازمان را تکذیب کرد.

به گزارش فارس این سازمان در بیانیه‌ای گفت: «سازمان الحشد الشعبی شایعات برخی رسانه‌ها درباره تغییر آقای فالح الفیاض رئیس این سازمان با شخصی دیگر را تکذیب می‌کند.»

برخی رسانه‌ها گفته بودند هادی العامری امروز پس از استعفا از عضویت در پارلمان به عنوان رئیس سازمان الحشد الشعبی منصوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح و از رهبران الحشد الشعبی عراق امروز (شنبه) به طور رسمی استعفای خود را تسلیم «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان کرد.

 الحلبوسی رئیس پارلمان عراق نیز با درخواست وی برای کناره‌گیری، موافقت کرد. در جلسه امروز پارلمان برای رأی به وزرای باقی مانده مصطفی الکاظمی نیز «عبدالکریم یونس عیلان» به نمایندگی از هادی العامری رأی داد.

ائتلاف الفتح در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۱۸ توانسته بود با کسب ۴۷ کرسی پس از ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر، بیشترین آراء را به خود اختصاص دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ریاست حشد الشعبی هادی العامری رهبران الحشد الشعبی عراق صراط هادی العامری الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد