Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:15:25 GMT

خرید کلزا در ایرانشهر از مرز ٧۵٠ تن گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۱۷۶

خرید کلزا در ایرانشهر از مرز ٧۵٠ تن گذشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن الله دادی  رییس اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر اظهارداشت: محصول کلزای مناطق پیشین، دلگان، بمپور و ایرانشهر توسط اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر خریداری می‌شود.

او  بیان کرد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان و تشویق آنان برای کشت محصولات استراتژیکی ۶٠ درصد کرایه حمل محصول کلزا نیز به کشاورز پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: امسال از سوی دولت هر کیلوگرم کلزا ۴۶ هزار و ۶٠٠ ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

او  افزود: سال گذشته وجه فروش محصولات کشاورزی در سریعترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شد و در سالجاری برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که مجددا در سریعترین زمان ممکن حتی به صورت روزانه وجه حاصل از فروش محصولات کشاورزی واریز شود.

          بیشتر بخوانید:

خرید کلزا در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز ۳۵۰ تن گذشت
خرید تضمینی کلزا در ایرانشهر آغاز شد

الله دادی با بیان اینکه محصول کلزای امسال جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به بارندگی‌های اواخر سال گذشته از مرغوبیت بالایی برخوردار است گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش‌از هزار و ٢٠٠ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان منطقه خریداری شود.

او با بیان اینکه محصول کلزای خریداری شده تحویل کارخانجات روغن کشور می‌شود افزود: برداشت کلزا در جنوب سیستان و بلوچستان از اوایل فروردین آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان استان کشت کلزای محصول کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند