Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرچند هنوز در مورد برگزاری هیچ مسابقه بین المللی کشتی در سال ۲۰۲۰ اطلاع رسانی نشده اما رئیس اتحادیه جهانی از داوران خواسته است که آمادگی خود را حفظ کنند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وبینار اخیر داوران بین المللی کشتی، با صحبت‌های نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این ویبنار اعلام کرد که موقعیت داوران بسته به دانش، مهارت و تجربه‌شان هست و مهم‌ترین اصل در قضاوت نیز بی طرفی آنهاست. لالوویچ و پس از او آنتونیو سیلوستری رئیس کمیته داوران اتحادیه جهانی از داوران خواستند که آمادگی خود را در مدتی که هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، حفظ کنند.

این در شرایطی است که اتحادیه جهانی از چندی پیش در حال نظرخواهی از فدراسیون‌های ملی درخصوص برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 است که به چه شکل می‌شود آن را برگزار کرد، هرچند در این خصوص هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و برخی کشورها نیز مخالف برگزاری چنین رقابتی در وضعیت موجود هستند.

همچنین طبق صحبت‌های مطرح شده در وبینار اخیر داوران، این احتمال وجود دارد که مسابقات کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 ساله های جهان، اولین مسابقه در دوران کرونا باشد که اتحادیه جهانی بخواهد آن را برگزار کند.

یزدانی: خوشحال کردن مردم بیشتر از حضور در جمع بهترین‌های تاریخ کشتی ایران مهم است



مسابقه‌ای که به تازگی و بعد از چند دهه تعطیلی، بار دیگر در سطح جهان از سر گرفته شده است و طبیعتا اگر قرار به برگزاری آن باشد، به صورت محدود و با تدابیر ویژه باید به انجام رسد.

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع وابسته به کشتیرانی در صنعا روز چهارشنبه «عملیات دریایی یمن که در ساعات گذشته انجام شد، اهمیت زیادی داشت و نشان‌دهنده میزان توسعه توانایی‌های نظامی نیروهای صنعا بود».

این منبع آگاه به روزنامه لبنانی الاخبار گفت: عملیات هدف قرار دادن کشتی صهیونیستی MSC ORION در اقیانوس هند با استفاده از هواپیماهای پیشرفته و در دورترین نقطه در غرب جزیره ماداگاسکار در جنوب اقیانوس هند انجام شد.

منبع آگاه یمنی در ادامه اضافه کرد: به عقیده ناظران، این یک پیشرفت قابل توجه است که پیامدهای عمده‌ای بر حرکت کشتی‌های تجاری اسرائیل خواهد داشت که از مسیر دماغه امید نیک به بنادر این رژیم می‌روند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه اعلام کرده بود که ارتش این کشور با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی MSC ORION در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

همچنین به گفته این منبع، تنش نظامی میان نیروهای مسلح یمن و نیروی دریایی آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته به بالاترین سطح رسیده است.

این منبع در ادامه آنچه در حال وقوع است را یک «جنگ دریایی نامحدود» توصیف کردند.

وی همچنین اعلام کرد: انفجارهای شدیدی در سواحل «الخوخه»، «المخا» و مناطق وسیعی از «خور عمیره» واقع در مقابل تنگه باب المندب شنیده شده است و این درگیری‌ها منجر به توقف عبور و مرور کشتی‌های تجاری به مدت چند ساعت شد و سپس فعالیت کشتی‌ها ازسرگرفته شد.

یحیی سریع بامداد سه‌شنبه همچنین از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی در دریای سرخ خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

به‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آن‌ها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد