Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:58:45 GMT

سوسیس و کالباس گران نشده است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۴۴۳

سوسیس و کالباس گران نشده است

مصطفی معروف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش قیمت محصولات گوشتی، بیان کرد: قیمت فرآورده های گوشتی افزایشی نداشته است. 

او بیان کرد: فروشندگان در حال حاضر از نظر بیمه و مالیات دچار مشکلاتی هستند و توان پرداخت ندارند بنابراین انتظار داریم در این شرایط دولت به فکر این قشر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی در خصوص صادرات و واردات فرآورده های گوشتی، ادامه داد: تولید این کالا طبق روال گذشته است و مشکلی در تولید وجود ندارد. صادرات به کشورهای همسایه  هم داریم.

بیشتر بخوانید: فرآورده های گوشتی سوسیس وکالباس ازکالاهای آسیب رسان سلامت هستند

معروف خانی با بیان اینکه بسیاری از صنوفی که از محصولات گوشتی استفاده می‌کردند مانند فست فودها، تنها به دلیل عدم تجمع افراد و جلوگیری از انتشار این ویروس به سایرین، واحدهایشان تعطیل شده است، گفت: این شرایط پیش آمده بر میزان فروش و کسب و کار صنوف  تاثیر بسزایی گذاشته است. 

این مقام مسئول در خصوص کیفیت محصولات فرآورده های گوشتی، بیان کرد: کیفیت محصولات بسته به موادی دارد که در آن به کار برده شده است. برخی دارای گوشت بیشتر و برخی کمتر است که همین امر بر کیفیت کالاها تاثیر می گذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی گفت:  افراد باید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند. هر ورق از محصولات گوشتی اگر در شرایط بهداشتی نباشد می‌تواند باعث بیماری و مشکلات جسمانی شود، پس تاکید بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی از مواردی است که در این اتحادیه از اولویت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی فرآورده های گوشتی محصولات گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳