Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی جاده آش‌ترینان به بروجرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

عباس شرفی در جریان بازدید از جاده ورودی استان و شهر اشترینان که ۱۷ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت در مسیر خرم‌آباد_بروجرد اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مسیر بروجرد به اراک هم پیمانکاران فعال هستند که بر اساس آمار موجود بیشترین قرارداد بهسازی و آسفالت در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته که دو نقطه در مسیر اصلی شناسایی شده و برخی نیز بهسازی شده است.

شرفی کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات اصلی در این حوزه دانست و اضافه کرد: در مسیر بروجرد به همدان در محدوده اشترینان در مجموع ۳۰ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت وجود دارد.

وی بیان کرد: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی در این مسیر بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: در اعتبارات سال ۹۹ برای بهسازی مسیر بروجرد به اشترینان برنامه‌ریزی شده اما اعتبار مورد نیاز تأمین نخواهد شد که این مهم نیازمند پیگیری مستمر و جذب اعتبار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشترینان بروجرد راهداری و حمل ونقل جاده ای برای بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات