Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان محمدپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه «عاشقی در هانوی» گفت: قرار بود اسفند ماه سال گذشته وارد کشور ویتنام شویم تا این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببریم، در واقع پروانه ساخت و مجوز های اصلی از سوی دولت ویتنام صادر شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این پروژه نیز به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در حال حاضر منتظر هستیم تا کرونا تمام شود تا دولت ویتنام اجازه ورود به این کشور را به ما بدهد.

کارگردان «دختر شیطان» بیان کرد: فکر می‌کنم که اگر همه چیز خوب پیش رود «عاشقی در هانوی» را اواخر تابستان جلوی دوربین می‌بریم.

وی تاکید کرد: شنیده‌ایم که قرار است به زودی مرزهای کشورها باز شود و اگر این اتفاق رخ دهد به سرعت شرایط لازم برای تولید این فیلم را فراهم می‌کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه به دلیل گرمای شدید در ویتنام باید فصلی را برای کار در این کشور انتخاب کنیم که هوا قابل تحمل باشد، توضیح داد: درست است که پیش از این با گروهی از بازیگران ایرانی و ویتنامی برای حضور در این فیلم صحبت کرده بودیم اما با تغییر زمان فیلمبرداری نمی‌دانم که این بازیگران می‌توانند در پروژه حضور داشته باشند یا خیر.

محمدپور تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که بازیگرانی که از قبل برای حضور در این پروژه انتخاب شده‌اند، تغییر کنند.

این کارگردان سینما درباره دیگر فعالیت‌های این روزهای خود نیز توضیح داد: همزمان در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «دنیای سکوت» هستم که یک اثر کمدی درباره ویروس کرونا است.

محمدپور درباره داستان این پروژه کمدی گفت: در خلاصه داستان این فیلمنامه آمده که ویروس کرونای جدید با نام کووید ۲۰ در دنیا ظاهر می‌شود. این ویروس که از مار به انسان منتقل شده کسی را نمی‌کشد اما هرکس بگیرد شنوایی‌اش را از دست می‌دهد و کر می‌شود. انتشار این ویروس از نیویورک بوده و در اجلاس سالیانه سازمان ملل تمام رییس‌جمهورهای کشورها به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند. هیات سیاسی ایران نیز که در این اجلاس حضور داشتند به این ویروس دچار شده و ویروس را به ایران می‌آورند. بسیاری از مسئولان و مقامات بلند پایه ایران این ویروس را می‌گیرند و کر می‌شوند و حرف مردم را نمی‌شنوند. پرفسور احمد اصلانی میکروب‌شناس ایرانی مامور می‌شود تا در این زمینه تحقیق کرده و بتواند واکسن این ویروس را کشف کند در حالی که روزانه صدها هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند.

کد خبر 4940252 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: قربان محمدپور فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما سریال ایرانی جورج فلوید سازمان صداوسیما فیلم کوتاه شبکه یک سیما هیسپان تی وی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال