Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک پیشین هلندی رئال مادرید در خصوص جدایی خود از رئال توضیحات جالبی را بر زبان آورد. تاریخ انتشار: 04:45 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۶۴۳

خبرگزاری میزان - رافائل فن در فارت بازیکن هلندی در مورد دوران حضورش در رئال مادرید صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

وی در مورد شخصیت رونالدو گفت: هنگامی که با نتیجه شش بر صفر مقابل خیخون برنده شدیم و من در آن دیدار هت‌تریک کردم، رونالدو موفق به گلزنی نشد و پس از پایان بازی در رختکن به شدت از این موضوع ناراحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پیشین هلندی رئال مادرید در خصوص جدایی از این تیم عنوان کرد: مربی پرتغالی وقت رئال مادرید برای من توضیح داد اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، می‌توانم از رئال جدا شوم. در آخرین روز نقل و انتقالات در اردوی تیم ملی بودم و در حالی که مهلت نقل و انتقالات تا ساعت ۶ بعد از ظهر بود، حدود ساعت ۵:۳۰ وکیلم به من زنگ زد و گفت که تاتنهام من را قرضی می‌خواهد اما در پاسخ به این صحبت‌های ویکلم گفتم قرضی جدا نمی‌شوم، یا قطعی یا در رئال مادرید می‌مانم. ۲۰ دقیقه بعد دوباره تماسی دریافت کردم و انتقال قطعی من انجام شده بود.

فان در فات پیرامون دوران حضورش در رئال مادرید توضیح داد: بزرگترین رویایم بازی در رئال بود و نه تنها من بلکه هر بچه‌ای رویای حضور در چنین تیمی را دارد. یادم است که در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با تاتنهام مقابل رئال بازی کردم و با نتیجه چهار بر صفر باختیم. البته کار کردن در رئال خیلی آسان نیست، حتی این موضوع برای رونالدو و رائول هم سخت است. چرا که وقتی در دو بازی پیاپی گلزنی نکنی تصمیم به فروش تو می‌گیرند. زندگی در آن جا آسان نیست، اما با این وجود تجربه بزرگی برایم به حساب آمد.

بیشتر بخوانید: خاطره جالب هافبک رم از برتری بزرگ بارسلونا مقابل رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید فان در فارت لالیگا اسپانیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده