Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه‌های محلی کشور چین می‌گویند که نهادهای فرهنگی و اجتماعی به طور جدی کار‌های مقدماتی لازم برای بازگشایی سینما‌ها را به زودی انجام می‌دهند. بر همین اساس مراحل مقدماتی برای بازگشت مهمترین کشور جهان از نظر گیشه سینما به این عرصه آماده شده است. 

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم سینمایی «میان ستاره‌ای» ساخته کریستوفر نولان احتمالاً یکی از مهمترین فیلم های هالیوود است که در روز‌های ابتدایی بازگشایی سینماها اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین دولتی کشور چین قصد دارند با اکران آثار قدیمی و جذاب از جمله فیلم‌های « اونجرز » مردم را برای بازگشت به سینما‌ها ترغیب کنند.

با کاهش نگرانی‌ها، مسئولان تصمیم گرفتند سینما‌ها در برخی شهر‌ها از جمله فوجیان، شاندونگ و سیچوان را باز کرده و مردم را برای تماشای دوباره‌ی فیلم‌ها روی پرده‌ی نقره‌ای ترغیب کنند. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ سینما در سراسر پرجمعیت‌ترین کشور جهان فعال بوده و انتظار می‌رود این رقم طی هفته‌های آینده بیشتر هم شود.

همچنین نسخه‌ی سه بُعدی مجموعه آثار هری پاتر قرار است با وضوح تصویر ۴K روی پرده‌ی نقره‌ای سینماهای چین برود و شرکت برادران وارنر هم این موضوع را تایید کرده است.

آواتار ، تلقین، کتاب سبز، مرد گرگ نما، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، ونوم و جنگ ستارگان از جمله آثاری هستند که قرار است برای رونق بخشیدن به سینماهای چین پس از بازگشایی اکران شوند، البته در این میان سهم سینمای چین از فیلم های داخلی هم کم نیست و چندین فیلم پرفروش چینی هم باز اکران می شوند.

سینمای جهان پس از شیوع کرونا و تعطیلی چندین ماهه خود شاهد تغییرات فراوانی بود، بسیاری آثار سینمایی ساخت خود را متوقف کردند و بسیاری از آثار نیز به مرز ورشکستگی رسیدند، حال بعد از ماه ها زمزمه هایی نسبت به بازگشت سینما به گوش می رسد، زمزمه هایی که باید دید تا چه زمان باید صبر کرد تا حالتی جدی به خود بگیرند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گیشه سینما اونجرز هری پاتر آواتار سینمای جهان سینما فیلم های هالیوودی سینمای چین بازگشایی سینما ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت