Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:42:29 GMT

تمجید AFC از پیشرفت و برنامه‌های استراتژیک فوتبال قطر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۹۳۱

تمجید AFC از پیشرفت و برنامه‌های استراتژیک فوتبال قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیشرفت خیره‌کننده و برنامه استراتژیک فوتبال قطر را ستایش کرد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، AFC در کنفرانس‌های ویدئویی  هفته گذشته خود با فدراسیون‌های فوتبال آسیا پیشرفت و برنامه‌های استراتژیک قطر را مورد ستایش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاوردهای فوتبال قطر در سالیان اخیر منجر به کسب ارتقای جایگاه این کشور در سطح قاره آسیا شد.

منصور الانصاری، دبیرکل فدراسیون فوتبال قطر نیز در این مورد گفت: ما در کنفرانس اخیر ویدئویی با AFC برنامه کاری خود با دیگر شرکای فدراسیون فوتبال قطر از جمله کمیته علی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 و آکادمی اسپایر دوحه را به صورت دقیق تشریح کردیم. همچنین درباره پیشرفت‌های فوتبال قطر در 15 سال اخیر مطالبی مطرح شدند. اینکه از کجا عبور کردیم، چه چیزهایی به دست آوردیم. کار روی لیگ فوتبال قطر، ارائه پیشنهادهایی درباره روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، کمیته توسعه فوتبال از دیگر فعالیت‌های ما بود و حضورمان در رده نخست فوتبال آسیا نتیجه تلاش این افراد و پیشبرد برنامه‌ها بود.

وی افزود: موفقیت فوتبال قطر این است که اکنون لیگ ستارگان به یکی از سه لیگ برتر آسیا تبدیل شده است. با وجود این پیشرفت‌ها همچنان راه طولانی پیش‌رروی ماست و برنامه‌های توسعه‌ای برای آینده داریم. هدف‌مان رسیدن به بالاترین سطح فوتبال قاره آسیا است.

مخالفت فدراسیون‌های فوتبال غرب آسیا با میزبانی قطر و امارات از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال فوتبال قطر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!