Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به امتناع لئوناردو پادوانی از دریافت مطالباتش از استقلال از طریق فیفا، آبی‌ها به زودی مکاتبه‌ای در این زمینه با کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال انجام خواهند داد.

فیفا آمادگی خود را بابت پرداخت مطالبات پادوانی از محل درآمدهای استقلال از فدراسیون جهانی اعلام کرد که پادوانی ترجیح داد تا زمان مشخص شدن وضعیت شکایتش از CAS از دریافت آن خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که تا مشخص شدن وضعیت این شکایت زمان زیادی صرف می شود و طبق حکم کمیته انضباطی فیفا در صورت تاخیر در پرداخت مطالبات پادوانی جریمه روزانه به اصل مبلغ تعلق می گیرد، آبی ها در تلاش هستند تا کمیته انضباطی فیفا را از اصل جریان مطلع سازند تا بعد از صدور رای شکایت پادوانی در دادگاه عالی ورزش، برای این مدت زمان جریمه ای به مبلغ مطالبات پادوانی اضافه نشود.

کد خبر 4942042

منبع: مهر

کلیدواژه: پادوانی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فیفا تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی اساسنامه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد