Web Analytics Made Easy - Statcounter

برهان صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت، سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به چهار هزار و ۴۴۸ طرح در کردستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: اشتغال ایجاد شده در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی روستایی و صنایع کوچک روستایی مرتبط با کارهای کشاورزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتی افزود: ۶ هزار و ۱۷۳ مورد طرح پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز به بانک‌ها معرفی شده بود که تا کنون تسهیلات مورد نیار چهار هزار و ۴۹۳ طرح به میزان سه هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال به تایید رسیده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ یک هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال دارد اظهار داشت: با این میزان پرداختی ۲ هزار و ۷۵۸ فرصت شغلی مستقیم در یک هزار و ۴۴۴ طرح سرمایه گذاری ایجاد شده است.

اجرای طرح اشتغال پایدار روستای از زمستان ۱۳۹۶ در کشور آغاز شده است که سهم استان کردستان از حدود ۳۶ هزار میلیارد ریالی حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کردستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کردستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی کردستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،کارشناس امور باغداری جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:این میزان گلخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
عبدالله جعفری صرفه جویی در مصرف آب، افزایش تولید و انتقال محصولات جالیزی به گلخانه را از مهمترین اهداف احداث گلخانه دانست.
وی میگوید: با بهره‌برداری تولید در این سطح گلخانه در استان، به ازای هر هکتار ۱۲ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
هم اکنون بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه‌ای مربوط به گوجه فرنگی است و ۱۴ واحد گلخانه در استان به کشت این محصول می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان