Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه عکس از آثارعکاسی سیدحمیدهاشمی،عکاس خبری قدس آنلاین درجشنواره بین المللی NARYN ۲۰۲۰ کشورقرقیزستان موردپذیرش و درمعرض نمایش قرارگرفت.

به گزارش قدس آنلاین، سه عکس از آثارعکاسی سیدحمیدهاشمی،عکاس خبری موسسه فرهنگی قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین  درجشنواره بین المللی NARYN ۲۰۲۰ کشورقرقیزستان موردپذیرش و درمعرض نمایش قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین المللی عکس نارین قرقیزستان زیرنظرانجمن عکاسان آمریکا PSA و  توسط انجمن عکاسان آسیایی ،فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس در این کشور برگزار می شود.
این جشنواره در شش بخش عکاسی خبری ،آزاد تک رنگ ، آزاد رنگی ، مردم ، زندگی و خلاقه برگزار شده بود که دراین میان آثار سیدحمیدهاشمی با عنوان های "کارسخت"، "عشق" و "مهرمادری درزلزله بم"موفق شد در بخش های عکاسی خبری ، زندگی و مردم مورد پذیرش داوران این جشنواره بین المللی قراربگیرد.
شایان ذکراست تصویر"Hard Work" بیانگرتلاش خدمتگزاران بخش خدمات فرش آستان قدس رضوی میباشدکه باعشق وعلاقه درخصوص مفروش نمودن و آماده سازی صحن های حرم مطهر برای اقامه نماز زائران ومجاوران فعالیت میکنند.
همچنین این تصویر پیش از این در مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک دربخش"Daily Dozen" موردپذیرش و نمایش قرارگرفته بود.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عکس جشنواره بین المللی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)