Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در مورد آمار بالای سپرده‌های بانکی در خراسان رضوی توضیحاتی داد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محمد صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: یقینا در 40 سال گذشته در سراسر ایران اسلامی، اقدامات جدی، اساسی و بزرگ همچون توسعه راه‌ها، ریل، انرژی، توسعه آموزش و بهداشت و درمان انجام شده اما یک نکته اساسی اتفاق نیفتاده و آن این است که نظام برنامه‌ریزی کلان کشور نسبت به گذشته تغییری نکرده و نمود روشن آن موضوع «تمرکزگرایی افراطی» است، مجلس یازدهم اراده کرده این ریل‌گذاری را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از قابلیت‌های بزرگی در اقتصاد محروم هستیم یاد آور شد: سرمایه‌های سپرده بانکی در سال 1398 در خراسان رضوی 120 هزار میلیارد تومان و به عبارتی 240 برابر تملک دارایی سال 1399 دولت بوده است.

شرکت‌های معدنی هنوز ‌منابع بانکی خود را ‌به آذربایجان شرقی منتقل نکرده‌اندکمبود آب شرب در شهر و روستاهای شبانکاره / قول مساعد فرماندار دشتستان برای رفع مشکلبانک‌های عامل پرداخت تسهیلات بانکی در مناطق زلزله‌زده قطور خوی را تسریع کنند

صفایی با اشاره به ظرفیت کم بدیل مدنی، اجتماعی، مکتبی در ایران که بسیاری از کشورها از آن محروم هستند، گفت: متاسفانه فقط در شرایط بحران کرونا، سیل، زلزله و جنگ از این ظرفیت‌های مدنی استفاده می‌شود در حالی که این ظرفیت باید در بستر زندگی عمومی جامعه استفاده شود و طعم شیرین زندگی در مردم احساس شود. 

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک مسئله تکان‌دهنده، روند کسب و کار در ایران است که در بین 190 کشور دنیا، ایران رده 178 است و از عراق و افغانستان نیز در روان‌سازی کسب و کار عقب‌تر هستیم.

صفایی با اشاره به اینکه یکی از معضلات رسیدن جمعیت 57 درصدی روستا به 25 درصد است تاکید کرد: مدیران چشم خود را نبندند که قانون فلان چیز را گفته؛ نمی‌گویم کار غیرقانونی انجام دهید اما آن قانون را درست اجرا کنید‌.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تسهیل‌گیری در همه امور افزود: به زودی دفتر اکتشافات مواد معدنی برای گناباد و بجستان را با سرمایه 20 میلیارد تومانی راه‌اندازی خواهیم کرد. علاوه بر این، بحث کشاورزی را هم با قدرت جلو خواهیم برد و برنامه‌های زیادی برای آن مورد بررسی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P1336/S6,1188/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خراسان رضوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی خراسان رضوی گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی