Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود شش هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسید در حالی که صف‌های فروش مجموعاً ۵۹۰ میلیارد تومان ارزش داشت. ۱۰ صف خرید برتر مجموعاً هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان (۳۰ درصد) و ۱۰ صف فروش هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان (۹۷ درصد) بوده است.

تا این ساعت سنگینی کفه ترازو با پنج هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین مقدار پول در صف خرید «شپنا»، «آسیا» و «فملی» و در صف فروش «کفپارس»، «خودکفا» و «لپارس» در نوبت انتظار است. این جدول ۳۳ درصد از شش هزار و ۷۴۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته است را تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان به گروه‌های ‘فرآورده‌های نفتی’ و ‘فلزات اساسی’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کردند و از سویی دیگر فشار فروش گروه ‘سایر محصولات کانی غیرفلزی’ با محوریت فرآورده‌های نسوز پارس همچنان پابرجاست.

در مجموع چهار هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۵ درصد است، یعنی با فرض معامله‌ی کامل حجم صف‌ها، ارزش معاملات به ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سهام صف های خرید صف های فروش میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نماگر‌های تالار شیشه‌ای هفته‌ای که گذشت را با بازدهی منفی به پایان رساندند. ارزش معاملات خرد در هفته دوم اردیبهشت پس از ۱۰ روز از کانال ۳ هزار میلیارد تومان خداحافظی کرد و در سطح ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن