Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:27:01 GMT

تداوم کمک های مومنانه در کانون امام المتقین رشت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۱۶۹

تداوم کمک های مومنانه در کانون امام المتقین رشت

شیردل پور از تداوم کمک‌های مومنانه اعضای کانون امام المتقین (ع) روستای سیاه اسطلخ رشت به نیازمندان خبر داد.

«حسن شیردل پور» با اشاره به تداوم رزمایش همدلی و ایثار در کانون امام‌المتقین رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان در قالب طرح ملی راهکار پیرو بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی از ماه مبارک رمضان در مسجد آقا سیدجیحون روستای سیاه‌اسطلخ رشت در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون امام‌المتقین(ع) سیاه‌اسطلخ رشت با بیان اینکه هدف از اجرای این رزمایش کمک به نیازمندان با تقویت نهضت خدمت‌رسانی، تقویت بنیه ایمان و همدلی با مشارکت مردم حول محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تصریح کرد: تاکنون بالغ ۳۱۰ بسته معیشتی طی سه مرحله از رزمایش همدلی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا روستای سیاه اسطلخ توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه در مسجد آقاسیدجیحون از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و ایثار خبر داد و بیان کرد: در این مرحله ۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

 

شیردل پور تصریح کرد: این کمک‌های مومنانه در قالب گروه جهادی «شهید حسن رمضانی» با مشارکت خیرین، ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و هیئت امنای مسجد آقاسیدجیحون جمع‌آوری و توزیع شده است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و ایثار بسته های معیشتی کانون های مساجد گیلان کانون امام المتقین کمک های مومنانه سیاه اسطلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است