Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:31:38 GMT

بانک‌ها مافیای مقابله با «اصلاح نظام بانکی» هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۵۹۳

بانک‌ها مافیای مقابله با «اصلاح نظام بانکی» هستند

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم لنجان گفت: اقتصاد ایران دچار مشکلات جدی است که مانند سرطان ریشه دوانده است و موجب کوچک شدن سفره‌های مردم شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق رونق و جهش تولید دولت باید از هزینه‌های غیرضرور خود بکاهد گفت: دولت نباید بر اساس شرایط عادی خرج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت همه مشکلات کشور را به تحریم‌ها و کارشکنی‌های ترامپ مرتبط کرده و از اقدامات زیربنایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودداری می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، تولیدکنندگان را رزمندگان جنگ اقتصادی خواند و گفت: تولیدکنندگان نیازمند حمایت عاطفی دولت و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های مجلس و دولت مانع رشد تولید شده گفت: تأمین نقدینگی یکی از الزامات تولید است ولی بانک‌ها در شرایط سخت اقتصادی تولیدکنندگان را یاری نمی‌کنند و حتی باعث از بین رفتن بخش‌های تولیدی فعال می‌شوند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: بانک‌ها مخالف اصلاح نظام بانکی هستند و مافیای مقابله با اصلاح نظام بانکی مانع تصویب این طرح در مجلس است.

کد خبر 4943225

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیئت دولت مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت مجلس خبرگزاری مهر امام خمینی ره وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف