Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:22:18 GMT

پنج کمیسیون خرید گندم در سلسله ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۰۹۱

پنج کمیسیون خرید گندم در سلسله ایجاد شد

رضا سوخته زاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: همچنین یک کمیسیون برای خرید محصول کلزای کشاورزان کلزاکار شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اختصاص حدود ۱۱ هزار هکتار از اراضی شهرستان به کشت گندم عنوان کرد: حدود چهار هزار هکتار از زمین های کشاورزی به کشت گندم آبی و هفت هزار هکتار نیز به کشت گندم دیم اختصاص یافته که پیش بینی می شود ۲۸ تا ۳۰ هزار تن از آنها برداشت صورت گرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوخته زاری با اشاره به آماده بودن سیلوی ذخیره گندم شهرستان برای خریداری محصول کشاورزان شهرستان، افزود: خرید محصول گندم تضمینی بوده و در ازای هر کیلوگرم مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به کشاورزان پرداخت می شود.

رییس جهاد کشاورزی سلسله تصریح کرد: همچنین ۶۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی سلسله به کشت کلزا اختصاص یافته که پیش بینی می شود از این میزان، بیش از ۲ هزار تن کلزا برداشت شود. 

سوخته زاری با اشاره به اینکه مراکز خرید گندم شهرستان از انبار متناسب با حجم خرید برخوردار هستند، یادآور شد: داشتن باسکول استاندارد و کالیبره، امکانات لازم برای تخلیه و بارگیری محصولات، دوربین مداربسته و همچنین بستر ارتباط اینترنتی و تجهیزات مربوط به آن برای کمیسیون های خرید فراهم شده است.

بیش از ۴۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در سلسله وجود دارد که سالانه به کشت انواع محصولات مختلف اختصاص می یابند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم کلزا سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم کلزا سلسله وزارت جهاد کشاورزی گندم کلزا سلسله هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی