Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:31:19 GMT

هشت هزار کارگر اردبیلی بیمه بیکاری کرونا می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۲۰۷

هشت هزار کارگر اردبیلی بیمه بیکاری کرونا می‌گیرند

به گزارش ایرنا ، سعید بشرخواه روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: تمام کارگران بیکار شده واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این استان از مزایای دریافت بیمه بیکاری بهره‌مند هستند.

او اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی در تامین امنیت و آرامش اقشار تحت پوشش بویژه بیمه‌شدگان و کارفرمایان اقدامات عملی و اجرایی گسترده‌ای انجام داده و نتیجه آن کمک به معیشت کارگران و سایر اقشار تحت پوشش و جلوگیری از آسیب به فعالیت اقتصادی کارفرمایان به عنوان مولدان اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار نفر که ۵۰ درصد جمعیت استان اردبیل را شامل می‌شوند، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اظهارداشت: ۲۰۶ هزار بیمه شده اصلی ،۹۰ هزار بیمه شده خاص ،۱۱۹ هزار بیمه شده اجباری و ۴۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی استان هستند.

او افزود: درآمدهای بیمه اجتماعی کفاف هزینه‌ها را نمی‌کند و همچنین یارانه‌های اعلام شده از سوی دولت به این سازمان بموقع پرداخت نمی‌شود و اگر شرکای اجتماعی سازمان اعم از کارفرمایان و بیمه‌شدگان بموقع حق بیمه‌های خود را پرداخت نکنند سازمان جهت انجام خدمات و تعهدات خود با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه از عملکرد مدیریت اداره تامین اجتماعی خلخال در مدیریت کرونا ، پرداخت بیمه بیکاری به آسیب‌دیدگان از این بیماری ،حل مشکل کارگران و کارکنان کارخانه نئوپان خلخال و جلب رضایت عمومی قدردانی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی اردبیل بهداشت و سلامت تامین اجتماعی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند