Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم لنجان گفت: اقتصاد ایران دچار مشکلات جدی است که مانند سرطان ریشه دوانده است و موجب کوچک شدن سفره‌های مردم شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق رونق و جهش تولید دولت باید از هزینه‌های غیرضرور خود بکاهد گفت: دولت نباید بر اساس شرایط عادی خرج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت همه مشکلات کشور را به تحریم‌ها و کارشکنی‌های ترامپ مرتبط کرده و از اقدامات زیربنایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودداری می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، تولیدکنندگان را رزمندگان جنگ اقتصادی خواند و گفت: تولیدکنندگان نیازمند حمایت عاطفی دولت و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های مجلس و دولت مانع رشد تولید شده گفت: تأمین نقدینگی یکی از الزامات تولید است، ولی بانک‌ها در شرایط سخت اقتصادی تولیدکنندگان را یاری نمی‌کنند و حتی باعث از بین رفتن بخش‌های تولیدی فعال می‌شوند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: بانک‌ها مخالف اصلاح نظام بانکی هستند و مافیای مقابله با اصلاح نظام بانکی مانع تصویب این طرح در مجلس است.

منبع: فردا

کلیدواژه: موسوی لارگانی مافیا اصلاح نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها