Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، تعداد مقام های برجسته جمهوری خواه که قصد ندارند از انتخاب مجدد دونالد ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا حمایت کنند، رو به افزایش است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، در ضمن برخی از آنها تردید دارند که در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ از دونالد ترامپ حمایت کنند و حتی در حال بررسی احتمال رای دادن به جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در این انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوری شاک، کارمند سابق شورای امنیت ملی آمریکا گفت، نارضایتی فزاینده گزارش شده درباره رهبری ترامپ در حالی است که تعدادی از مقام‌های آمریکایی که هم برای ریگان و هم برای بوش – روسای جمهوری جمهوری خواه پیشین آمریکا – کار کرده‌اند، تلاش می‌کنند تا مشخص کنند چطور موضع خود را ابزار کنند و اینکه باید از بایدن حمایت کنند یا خیر.

ابراز نگرانی‌ها از سوی مقام‌های جمهوری خواه به دلیل واکنش ترامپ به اعتراضات اخیر علیه خشونت پلیس و سوءمدیریت پاندمی کرونا است.

در میان این جمهوری‌خواهان برجسته می‌توان به جورج بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و میت رامنی، سناتور جمهوری خواه اشاره کرد که گفته‌اند از ترامپ حمایت نمی‌کنند.

بایدن از رقبای اصلی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را بابت واکنشش به اعتراضات اخیر بابت مرگ جورج فلوید مورد انتقاد شدید قرار داد که بازتاب اتهامات مطرح شده از سوی جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق آمریکا است که گفته بود ترامپ شهروندان آمریکایی را دچار دودستگی می‌کند.

رویکرد ترامپ در قبال ناآرامی‌های اخیر در آمریکا انتقادهای زیادی را در پی داشته و باعث شده تا وی با فرمانداران محلی بابت تمایلش در به کارگیری نیروی ارتش به منظور احیای قانون درگیر شود.

ترامپ در تلاش برای سرکوب معترضان، دستور داد تا گارد ملی در واشنگتن دی.سی مستقر شده و هشدار داد که ممکن است به مناطقی که مقام‌های محلی از دستورات مشابه پیروی نکردند، نیروی نظامی اعزام کند.

کنوانسیون ملی دموکراتیک قرار است ۱۷ تا ۲۰ اوت برگزار شود در حالیکه نشست جمهوری خواهان ۲۴ تا ۲۷ اوت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا دونالد ترامپ انتخابات آمریکا جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد