Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال کامیابی‌نیا در مورد شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: در هفته گذشته تمرینات  پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و با صلاحدید کادر فنی هم یک برنامه ریکاوری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: برنامه ریزی کادر فنی برای آغاز لیگ، خیلی خوب بوده و می‌توانیم تا اولین بازی که برابر پیکان است، به آمادگی خوبی برسیم.

هافبک پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم اضافه کرد: هنوز ۹ بازی از لیگ باقی مانده و در این مسابقات ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به هیچ وجه هیچ حریفی را  دست کم نخواهیم گرفت. تا الان ۷۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم و امیدوارم این ۳۰ درصد باقی مانده را هم محکم طی کنیم تا پوکر قهرمانی را جشن بگیریم.

کامیابی‌نیا گفت: متاسفانه در این ۹ مسابقه هواداران ما نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند که واقعا جای آنها خالی خواهد بود. امیدوارم از فصل آینده با ریشه کن شدن ویروس کرونا آنها دوباره به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم