Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست اولیه اعضای کمیسیون های تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، امور داخلی کشور و شوراها،‌ انرژی، برنامه و بودجه و محاسبات، بهداشت و درمان، صنایع و معادن ، عمران، فرهنگی، قضائی و حقوقی و کشاورزی، آب و منابع طبیعی منتشر شد.

به گزارش تابناک، مواد 36 و 37 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نحوه عضویت نمایندگان در كمیسیون های تخصصی را مشخص کرده است که طبق آن نمایندگان براساس فاکتورهای قید شده در آیین نامه امتیازبندی شده و به عضویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس درمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیازبندی بر اساس شاخص‌های تحصیلات، سوابق اجرائی مرتبط و نمایندگی مجلس و سابقه عضویت در كمیسیون است.

مجلس شورای اسلامی 13 کمسیون تخصصی دارد و کمیسیون اصل نود مجلس جز کمیسیون های خاص است که رییس آن در صحن علنی مجلس انتخاب خواهد شد.

لیست عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بدوی و اولیه بوده و امکان تغییر و جابجایی در آن وجود دارد.

اسامی نمایندگان وامتیازات آن ها برای عضویت در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی را در اینجا می توانید بخوانید.

اسامی اولیه کمیسیون های مجلس

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس کمیسیون تخصصی مجلس مجلس مجلس یازدهم سیروس عسگری مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس کمیسیون های تخصصی تخصصی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس