Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به سبب شرایط آب و هوایی منطقه امکان اعزام بالگرد برای جستجوی هوایی 2 مفقود شده شناور باری بهبهان در آبهای عراق وجود ندارد.

نوراله اسعدی اظهار کرد: در حال حاضر کار جستجوی این مفقودان با بهره گیری از 2 فروند شناور (ناجی 4 و ناجی 17) به صورت گشت زنی مرتب و مستمر در آبهای عراق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجائیکه کار انتقال 4 نجات یافته و یک فوتی حادثه غرق شدن شناور باری بهبهان به بصره انجام شده است لذا در حال رایزنی و هماهنگی با مسئولان عراقی برای بازگشت آنان به کشورمان هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شناور بهبهان عراق مفقودان بالگرد اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • پارما به سری A برگشت
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم