Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: ملت ایران یقین بدانید از تمام ظرفیت‌های مجلس برای احقاق حقوق شما و رفع تمام دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی‌تان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهریار حیدری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 خرداد) مجلس گفت: انتظار مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از مجلس یازدهم کارایی و اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه انتخابیه من با داشتن منابع آبی فراوان و زمین مرغوب کشاورزی، جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد، مرزهای فعال، منابع عظیم نفتی و معادن کم نظیر با کمال تاسف رتبه اول بیکاری در کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. آیا این منصفانه است؟ بدون تردید این وضعیت ماحصل بی مهری و کم توجهی دستگاه‌های اداری و اجرایی و توزیع ناعادلانه منابع و انباشت مشکلات بعد از جنگ تحمیلی تاکنون در منطقه است.

وی افزود: آقای وزیر کشاورزی! به شما و رئیس بانک مرکزی بابت عملکرد غیر مسئولانه و بی تدبیری بانک کشاورزی در زمینه توزیع ناعادلانه منابع بانکی و تسهیلاتی در اختیار این بانک تذکر می‌دهم و در صورت ضرورت تحقیق و تفحص در این باره به عمل خواهد آمد.

حیدری در تذکری به وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به تفاهم نامه‌ای که با کشور عراق داشتیم هنوز بازارچه مرزی تیله کوه راه اندازی نشده است.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از رئیس جمهور انتظار عاجل دارم با توجه به عدم اتمام بازسازی مناطق زلزله زده دستورات شایسته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جهت تمدید امهال وام‌های این منطقه به مدت دو سال دیگر تمدید کند.

وی ادامه داد: ملت ایران یقین بدانید از تمام ظرفیت‌های مجلس برای احقاق حقوق شما و رفع تمام دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی‌تان استفاده خواهیم کرد.

حیدری در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا