Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:29:23 GMT

آمار ورود دانش آموزان به سامانه شاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۳۴۵

به گزارش میزان، محسن حاجی میرزایی در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با مدیران استارت آپ‌های آموزشی که در اردوگاه باهنر برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش یک مجموعه بزرگ و آینده ساز است، گفت: هیچ پایداری در تحول اتفاق نمیفتد مگر آنکه عرصه یادگیری پایدار باشد. نقطه عزیمت هرتحولی آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا جریان یادگیری را هدایت می‌کند.

وی افزود: ما آدم‌ها را در بهترین دوره زندگی، مناسبترین شرایط یادگیری و در قالب یک برنامه منظم، مستمر و قابل ارزیابی در اختیار داریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وقوع بیماری کرونا گفت: کرونا به ما فرصت یک انتخاب داد. عادت‌های مستحکم شده و منجمد را به هم ریخت. ساختارهای جدیدی در حال شکل گیری است و ما می‌توانیم تعیین کنیم که این ساختار چگونه و با چه محتوایی شکل بگیرد.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت هر ۱۰ سال یک خیز برای تحول برداشته است. مطالعه‌ای گذرا روی تحولات و موضوع تحول که در دستورکار قرار گرفته نشان می‌دهد این تحولات عمق کافی را پیدا نکرده اند. شرایط فعلی این فرصت را به ما می‌دهد که تحولات را با عمق بیشتر و با توجه به اقتضائاتی که دارد رقم بزنیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاهی پهن پیکر است اظهار کرد: باید نقش تنظیم گر را ایفا و میدان را برای عرضه خدمات از سوی بخش‌های دیگر باز کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در شرایط کرونا ناگریز بودیم برای تعطیل نشدن آموزش اقداماتی انجام دهیم، عنوان کرد: ما با پای خودمان وارد این فضا نشدیم بلکه به زیست بوم جدیدی پرتاب شدیم. اپلیکیشن شاد راه اندازی شد و امروز بیش از ۹۸ درصد مدیران و معلم و بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان وارد شبکه شده اند. بیش از دومیلیارد فایل در این شبکه منحصرا بین معلم و دانش آموزان مبادله شده است. همچنین بیش ار ۴.۵ میلیارد پیام مبادله و امکان ارتباط زنده بین گروه‌های مختلف برقرار شده است.

وی افزود: ایجاد امکان ارتباط دانش آموز با دانش آموزان دیگر و اینکه یک صفحه اختصاصی برای آنان درنظر بگیریم که با دیگر دانش آموزان اطلاعات، دانش و تجارب خود را به اشتراک بگذارد را در دست بررسی داریم و در حال امکان سنجی برای توسعه پوشش‌ها و دسترسی به شبکه شاد برای کسانی که دستگاه هوشمند ندارند، هستیم.

منبع: الف

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان

ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: شیر بچه‌های ایران زمین کار تاریخی را انجام دادند و توانستند مقتدرانه از سد تمام کشورها گذشته و قهرمان شوند.

وی افزود: پشتیبانی وزیر از دانش‌آموزان و پشتکار آن‌ها باعث شد ورزشکاران به پیروزی برسند. ورزش قوی باعث ایران قوی می‌شود.

وی افزود: مجوز جذب دانشجو معلم برای استعدادهای درخشان، نخبگان، نخبگان ورزشی صادر شده و امکان جذب امسال فراهم می‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به دانش آموزان قهرمان گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش سلامت جسمی دانش آموزان است به همین علت  ۲ هزار ۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است.

وی با بیان این که آئین نامه جذب دانشجو معلم استعدادهای درخشان سال آینده صادر می‌شود؛ تصریح کرد: معتقدم بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف درسی، ورزشی، هنری و.... باید معلم شوند تا ایرانمان بهتر شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان خبر داد: معاونت پرورشی به پاس قهرمانی والیبالیستان کشور سفر عتبات عالیات هدیه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان