Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد اهمیت چشمگیری برای رفع معضلات قائل است، گفت:در سال جاری برای توسعه و حمایت از کسب‌وکارهای خرد مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار حمایتی در نظر گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز(۱۸ خداد) در نشست مشترک با شورای خیرین با بیان اینکه امیدواری بسیاری به گام‌های بلند و اقدامات ماندگار «خیرین شهریار» داریم خاطرنشان کرد: نکاتی باید در جهت‌گیری‌های ستاد خیرین شهریار مدنظر قرار گیرد از جمله اینکه تشویق و تلاش برای افزودن بر این جمع در جامعه توانمند نیکوکاران خراسان مهم لازم است، یکی از کارهای فرهنگی که ستاد باید انجام دهد تشویق نیکوکاران بیشتر برای اضافه شدن به این جمع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در بحران کرونا که آسیبی بسیار جدی وجود داشت کمک‌های بسیاری از جهات مختلف ارائه شد اما این کمک‌ها و فعالیت‌ها هم‌سو و هماهنگ نبودند و حداکثر اثر و فایده را برجای نمی‌‎گذاشتند. یکی از کارهای ستاد خیرین شهریار ایجاد این هماهنگی‌ها و تولید برنامه‌ای برای هم‌افزایی توان خیرین است.

 

وی ادامه داد: دیگر نکته آن است که باید به برنامه‌ریزان هم در سطح ملی و هم مدیران شهری کمک کنید تا چرخه تولید فقر و فلاکت متوقف شود، جمع بزرگی از خیرین و نیکوکاران شبانه‌روز در تلاش‌اند تا بخشی از آثار این فقر و فلاکت را کم کنند، متأسفانه امکان حذف تمام این چرخه وجود ندارد.

 

حیدری تأکید کرد: مدیریت شهری مشهد از این نظر پای‌کار هست و اهمیت چشمگیری برای رفع معضلات قائل است از جمله اقدامات عملی در این باب اینکه در سال جاری برای توسعه و حمایت از کسب‌وکارهای خرد مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار حمایتی در نظر گرفتیم، کارهای خوبی در این زمینه شکل‌گرفته و در حال ایجاد حلقه‌های واسط حمایتی هستیم.

 

وی با تأکید براینکه مدیریت شهری تنها مختص به مدیریت شهرداری نیست افزود: مدیریت شهری قرار است شهر را مدیریت کند و ظرفیت‌هایی که در شهر وجود دارد شناسایی، هماهنگ و حمایت نماید، با همین نگاه بر طبق مصوبات امسال هر برنامه و پروژه‌ای که خیرین برای شهر تعریف کنند شهرداری موظف شده برابر با بودجه‌ای که از طرف خیرین برای این امر در نظر گرفته‌شده بودجه مضاعفی را تأمین نماید.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر آماده همکاری کامل با خیرین شهریار هست و از هرگونه مصوبه، طرح و اقدامات حمایتی که در این باب لازم باشد تا بتوان از این طریق به کندکردن چرخه و فقر و فلاکت شهر کمک کند دریغ نخواهد داشت.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتبار حمایتی کسب و کار خیرین خیرین شهریار مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است