Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@23:31:30 GMT

راهکارهایی که صورت شما را چاق می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۵۴۳

به گزارش ایلنا، دنیای غریبی است، همین که تصمیم بگیریم چند کیلویی به گوشت تن‌مان اضافه کنیم، اول از همه شکم‌مان جلو می‌آید و اگر بخواهیم اندکی وزن کم کنیم، اولین نقطه‌ای که آب می‌شود گوشت صورت‌مان است. این ناهماهنگی‌های دردسرساز به تعادل رسیدن اندام را دشوار می‌سازد.

در این مطلب قصد داریم چند راهکار ساده در اختیار افرادی قرار بدهیم که از وزن‌شان راضی هستند، اما دوست دارند به اجزای صورت‌شان جان بیشتری بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب را دست کم نگیرید

آب علاوه بر پرکردن اندام‌های صورت، با انباشته شدن در معده باعث سیری و آب شدن چربی‌های شکمی خواهد شد.

گلاب شاداب کننده طبیعی و ماسک میوه

خوب است هفته‌ای چند بار از کمپرس گلاب روی پوست صورت خود استفاده کنید.

از ماسک خیار یا گلابی رنده شده غافل نشوید.

خاک رس و گلاب

اگر بتوانید خاک رس تمیز و الک شده تهیه کنید، می‌توانید یک قاشق از آن را به همراه اندکی گلاب به حالت خمیری درآورید و به عنوان ماسک استفاده کنید.

معجون معجزه‌گر

معجون ساده خرما و آجیل هم معجزه می‌کند. با خرمای له شده و سه مغز کوبیده شده پسته، بادام و فندق، توپ‌های کوچک خرمایی درست کنید و روزی دو تا سه دانه نوش جان کنید.

پرهیز از زیاده‌روی در خوردن

در مصرف کره بادام زمینی، کلم بروکلی، تخم مرغ، شکلات تلخ و چای سبز زیاده روی نکنید که با چاقی موضعی صورت در تضاد هستند.

خوراکی‌های آب‌رسان

هویج، خیار، گلابی و موز بهترین این موارد هستند؛ سالاد کاهو و جوانه گندم هم برای پر شدن صورت تجویز شگفت انگیزی هستند.

تمرین‌های ورزشی

برای چاق کردن صورت، نرمش‌های خاص و ساده‌ای وجود دارد که به راحتی و در موقعیت‌های مختلفی می‌توانید انجام دهید. به عنوان مثال لب‌های‌تان را در حالت غنچه نگه دارید و سپس سعی کنید در همین حالت و بدون این که دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید. این تمرین را ۱۵ دفعه و هر دفعه به مدت پنج ثانیه تکرار کنید.

منبع: خراسان

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لاغری وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • آموزش گلاب گیری (فیلم)
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد