Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@21:32:23 GMT

شرط جدید استقلال برای توافق با شفر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۵۹۶

شرط جدید استقلال برای توافق با شفر

وینفرد شفر سرمربی اسبق استقلال که بهار سال گذشته از هدایت این تیم کنار گذاشته شد، برای دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فیفا رفت و در نهایت حکمی به ارزش ۵۵۰ هزار دلار علیه نماینده کشورمان گرفت. بلافاصله پس از صدور حکم مذکور، گروهی از مدیران باشگاه استقلال به صرافت جلب رضایت این مربی افتادند تا قسمت قابل ملاحظه‌ای از رقم ثبت شده در حکم را تخفیف بگیرند و قضیه حل و فصل شود، ولی هنوز توافقی در این رابطه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم استقلالی‌ها می‌خواهند در جریان گفتگو‌های خود شرط محرمانه جدیدی را نیز برای شفر تعیین کنند تا به نوعی تعهدات مالی خود را کاهش بدهند. شرطی که البته باید ببینیم مرد آلمانی آن را می‌پذیرد یا نه؟

پرداخت دستمزد پسر
از قرار معلوم استقلالی‌ها طرحی را در دستور کار دارند که به موجب آن به شفر پیشنهاد بدهند این مربی خودش پرداخت دستمزد معوقه ساشا شفر را برعهده بگیرد. پسر شفر در دوران سرمربیگری پدرش به عنوان آنالیزور با باشگاه استقلال همکاری می‌کرد و هم‌اکنون چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار طلبکار است که به احتمال زیاد پرونده او نیز منجر به صدور رأی توسط کمیته انضباطی فیفا خواهد شد، به همین خاطر استقلالی‌ها شرطی را برای وینفرد شفر مد نظر قرار داده‌اند که به موجب آن این مربی تخفیف کمتری به باشگاه استقلال بدهد، ولی در عوض به صورت کتبی اعلام کند پرداخت طلب پسرش برعهده خود او قرار می‌گیرد و باشگاه استقلال دیگر در این رابطه مسئولیتی نخواهد داشت! از قرار معلوم آبی‌ها تأکید دارند اگر چنین شرطی توسط پیرمرد آلمانی پذیرفته شود، بدهی او خیلی زودتر پرداخت خواهد شد و او زودتر بابت این پرونده کاسب می‌شود.

جریمه ۲۰۰ هزار دلاری
در رابطه با حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال برای شفر علیه باشگاه استقلال، جالب است بدانید اصل بدهی طرف ایرانی به مربی آلمانی ۳۵۰ هزار دلار بوده و ۲۰۰ هزار دلار نیز جریمه دیرکرد و غرامت قرارداد این مربی تلقی می‌شود. روی همین اصل استقلالی‌ها به طور جدی پیگیر آن هستند تا بتوانند شفر را راضی کنند که فقط اصل پول خودش را بگیرد و از خیر دریافت جریمه بگذرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وینفرد شفر باشگاه استقلال لیگ برتر پارسی خبر باشگاه استقلال استقلالی ها هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست

اوکراین نمی‌تواند کمک‌های مالی ایالات متحده را برای پرداخت حقوق بازنشستگی خرج کند. این را خبرنگاران شبکه آر بی سی اوکراین گزارش دادند.

کنگره آمریکا تصمیم گرفته است که از ۶۱ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین، ۷.۸ میلیارد دلار برای پوشش کسری بودجه دولت هزینه شود. اما کی‌یف این وجوه را نمی‌تواند صرف پرداخت حقوق بازنشستگی کند، چنین شرطی در قانون پیش بینی شده است.

در همان زمان، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اطمینان داد که بودجه‌ای جدا برای پرداخت‌های اجتماعی پیدا خواهد شد. شمیگال در ۲۷ آوریل در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: در واقع، ما کاملاً مطمئن هستیم که امسال و سال آینده همه پرداخت‌های اجتماعی، همه حقوق بازنشستگی و همه یارانه‌ها را تامین می‌کنیم.

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد که پرداخت مستمری به طور کامل و به موقع انجام خواهد شد.

وزارت دارایی اوکراین همچنین اطمینان داد که اوکراینی‌ها حقوق بازنشستگی خواهند داشت. به هر حال، علاوه بر ایالات متحده، منابع مالی دیگری نیز از اتحادیه اروپا، ژاپن، کانادا، انگلیس و نروژ تامین شده است. تا سال ۲۰۲۴، این کشور‌ها ۱۱.۸ میلیارد دلار به کی‌یف پول داده‌اند.

اوکراین در حال حاضر با کسری بودجه ماهانه مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!