Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:57:07 GMT

پلمپ یک واحد قصابی در شهرستان آبدانان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۷۸۹

پلمپ یک واحد قصابی در شهرستان آبدانان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در بازدید‌های مستمر کارشناسان دامپزشکی شهرستان آبدانان ، یک واحد قصابی متخلف به مراجع قضایی معرفی و با دستور دادستان نسبت به پلمپ واحد‌های مذکور اقدام شد.

درویشی رئیس شبکه دامپزشکی آبدانان گفت: عرضه گوشت قرمز غیر بهداشتی و کشتار غیرمجاز از دیگر تخلفات محرز این واحد صنفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به تخلف متصدی واحد و برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه و به خطر افتادن سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان، این واحد قصابی با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شد.

رئیس شبکه دامپزشکی آبدانان از شهروندان درخواست کرد گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با توجه به مهر و لیبل گوشت و تاریخ انقضای آن تهیه کنند و در صورت مشاهده تخلفات تمامی واحد‌های عرضه و توزیع مواد خام دامی مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان آبدانان با شماره ۳۳۶۲۲۹۰۰ و سامانه ۱۵۱۲ به دامپزشکی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دامپزشکی بهداشت عمومی کشتار غیرمجاز حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر